rogerskauen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Har fått chippa min xbox, og satt inn ny 120 GB HD, lagde en oppstarts disk med evoX på en cdrw, 2 forsøk, og så vips virket det. Men, så skulle jeg spille en dvd film, men virket det, NEI. Chippen som sitter i er en X-Killer, er det et must med en XBMP(mediaplayer) for å kunne spille av dvd'r? Den er forresten inaktiv på evo menyen. HELP Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 du må edite evox.ini og skrive inn hvor dvd-avspille-programmet ligger. hos meg er det e:appsdvdx eller noe sånt. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 du må edite evox.ini og skrive inn hvor dvd-avspille-programmet ligger. hos meg er det e:appsdvdx eller noe sånt. xbmp brukes vel bare til divx, xvid, svcd osv. Tror ikke du kan spille dvd filmer her. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 nå har jeg da et annet program som heter dvdx (som spiller dvd'er, derav navnet), da. Lenke til kommentar
rogerskauen Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Lurer på om d er mulig å legge inn dvdx/xbmp fra en cdrw(iso), sliter noe jævli med å få connection mellom pc'n og xboxen, og nå tror jeg at jeg at det er på tide med alternativer. Eller er et annet alternativ å rive ut harddisken ut av xboxen, klemme den i pc'n og ta d den veien. Da jeg må editere evox.ini, har vel ikke så mange muligheter når ftp tydelighvis er utelukket for "lucky me". Så sånn jeg ser d selv har jeg 2 muligheter: 1 Editere evox.ini på boot cd'n og starte opp med den, men dette forutsetter at jeg kan legge inn dvdx og xbmp via en cdrw 2 Ta ut harddisken og sette den i pcn, og ta d der Takker ellers for alle forslag Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Lurer på om xbox harddiskene bruker et annet filsystem enn det pcene greier å gjenkjenne Så jeg vet ikke om du kommer til å få sendt over filer hvis du tar ut xbox hd og sett inn i pc Noen som vet om det er slik?? Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Lurer på om xbox harddiskene bruker et annet filsystem enn det pcene greier å gjenkjenne Så jeg vet ikke om du kommer til å få sendt over filer hvis du tar ut xbox hd og sett inn i pc Noen som vet om det er slik?? Det stemmer det. XBox bruker et annet filsystem, og alt innhold er uleselig dersom du setter harddisk i PC Lenke til kommentar
rogerskauen Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Så da må alternativet bli via cdrw, eller det som skulle gå så bra ,FTP, men som ikke går så bra, ellers takk for alle svar Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Har også en xbox som er modifisert. Med 120 gb hd. Kjøpte den for å kunne spille divx. Sleit litt til å b egynne med for å få kontakt med pc, men plutselig så bare virket det. Kobler xboxen via routeren, og bruker totalcomander, eller annet ftp prog. Ser film med mediaplayer for xbox. Fuknker som bare juing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå