Gå til innhold

Xbox DVD virker ikke

Anbefalte innlegg

Har fått chippa min xbox, og satt inn ny 120 GB HD, lagde en oppstarts disk med evoX på en cdrw, 2 forsøk, og så vips virket det. Men, så skulle jeg spille en dvd film, men virket det, NEI. Chippen som sitter i er en X-Killer, er det et must med en XBMP(mediaplayer) for å kunne spille av dvd'r? Den er forresten inaktiv på evo menyen. HELP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om d er mulig å legge inn dvdx/xbmp fra en cdrw(iso), sliter noe jævli med å få connection mellom pc'n og xboxen, og nå tror jeg at jeg at det er på tide med alternativer. Eller er et annet alternativ å rive ut harddisken ut av xboxen, klemme den i pc'n og ta d den veien.

Da jeg må editere evox.ini, har vel ikke så mange muligheter når ftp tydelighvis er utelukket for "lucky me". Så sånn jeg ser d selv har jeg 2 muligheter:

1 Editere evox.ini på boot cd'n og starte opp med den, men dette forutsetter at jeg kan legge inn dvdx og xbmp via en cdrw

2 Ta ut harddisken og sette den i pcn, og ta d der

Takker ellers for alle forslag

Lenke til kommentar
Lurer på om xbox harddiskene bruker et annet filsystem enn det pcene greier å gjenkjenne :shrug:

Så jeg vet ikke om du kommer til å få sendt over filer hvis du tar ut xbox hd og sett inn i pc

Noen som vet om det er slik??

Det stemmer det. XBox bruker et annet filsystem, og alt innhold er uleselig dersom du setter harddisk i PC

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har også en xbox som er modifisert. Med 120 gb hd. Kjøpte den for å kunne spille divx. Sleit litt til å b egynne med for å få kontakt med pc, men plutselig så bare virket det. Kobler xboxen via routeren, og bruker totalcomander, eller annet ftp prog. Ser film med mediaplayer for xbox. Fuknker som bare juing :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...