CommanderKeen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Microsoft har redesignet piltastene. Les mer Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Spiller ikke mye på Xboxen min, men husker spesielt i ME1 og 2 hvor lite presis d-paden var, så mulig jeg invisterer i denne hvis tilbakemeldingne er gode. Endret 2. september 2010 av HappyHerb Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 YES! EndeFUCKINGli! Nå ble det bløtt i buksa her Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Med litt flaks har Dealextreme en billig kopi ute om ikke så lenge. Jeg kjøpte en vanlig Xbox-kontroller der nylig, og den fungerte utmerket Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Spennende å se hvordan denne blir, liker 360-kontrollerene fra før, og de er kompatible med PC. AtW Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 På tide! Sheeeesh! Yay for eit selskap som treng eit par år for å forbedra ein åpenbar feil. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Pressisjon?? med piltastene?? bruker ALDRI piltastene til noe som krever pressisjon..... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Pressisjon?? med piltastene?? bruker ALDRI piltastene til noe som krever pressisjon..... Deg om det, masse spill er lagd for 8-way-oppsettet. AtW Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Emulator på boksen da ? NES MÅ jo ha presisjon. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det første jeg tenkte var "Ooooh D-Paden er i sølv" Har alltid vært fæn av xbox kontrollen når jeg har spillt xbox. Er det noe vektreduksjon i den nye kontrollen? Beklager om det sto noe om det som jeg ikke har fått med meg. Ønsker en mer lik vekt som PS3 kontrollen. Mulig det blir vanskelig i forhold til at xbox har tjukkere plast. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvorfor ikke rosa? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Det første jeg tenkte var "Ooooh D-Paden er i sølv" Har alltid vært fæn av xbox kontrollen når jeg har spillt xbox. Er det noe vektreduksjon i den nye kontrollen? Beklager om det sto noe om det som jeg ikke har fått med meg. Ønsker en mer lik vekt som PS3 kontrollen. Mulig det blir vanskelig i forhold til at xbox har tjukkere plast. Det sies ikke noe om det, men Hryb nevner at det vil være flere forandringer. Det er mulig at vektreduksjon er en av dem. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvorfor ikke rosa? Kommer den ikke i rosa? Så det skulle være flere farger å velge imellom. AtW Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Så da kan jeg bare ta de to sorte trådløse kontrollerne jeg betalte penger for ved juletider, sende inn og få to nye? Jeg synes vekten til den gamle er fin da det ikke ligger godt i hånden om det blir for lett. Kanskje de skulle laget en kontroller for voksne og en for barn. Endret 2. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Lol. Latterlig dyr (Den nåværende modellen får man til under 200 kroner. Den nye koster over 400) Hvorfor ikke lansere denne samtidig som Xbox 360 Slim? (Hvorfor ikke lansere Slim og de nye kontrollerne samtidig? Da ville de nok sluppet lettere unna med prisen også) Hvorfor ikke bruke denne D-Pad´en i alle kontrollerne? (Hvorfor lage en egen separat modell som skal selges ved siden av de normale kontrollerne?) Hvorfor tok de bort fargekodingen av knappene? (For å lage spill til Xbox 360 er man nødt til å godta en avtale hvor man forplikter seg til å bruke fargekoden i spillets eventuelle tutorial) Hvorfor er den sølvfarget når det strengt tatt ikke er noen sølvfarget Xbox? (De sorte og hvite har hittil matchet hver sin konsoll) 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det gjør at man endelig faktisk kan spille Tekken på xbox Lenke til kommentar
Hakanlol Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kunne heller laget alle knappene lik "A" knappen (blank, gjennomsiktig-ish) og beholdt respektiv farge i selve bokstaven. If that makes sense. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Pressisjon?? med piltastenepå konsoll?? bruker ALDRI piltastenekonsoll til noe som krever pressisjon..... Fixed. Endret 6. september 2010 av kule-ku 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Game gir deg halve prisen hvis du leverer inn gammel xbox joypad. Og jo, d-pad brukes til både arcadespill som krever mere 8-way presisjon enn analogstikke + fightingspill av typen Street Fighter2/4, Marvel vs Capcom 2, Blazblue for de som ikke har råd eller gidder lære seg arcade stick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg