Matspro1998 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 hei jeg er en gutt som er ny på griznah. jeg søker om byggetilatelse og vil veldig fort ha det for jeg er ivrig etter og bygge Lenke til kommentar
Matserkul Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hei! Jeg heter Mats. Jeg er 15 år, jeg elsker minecraft, og bygger mye på mine egne verdener. Jeg ønsker byggetillatelse fordi jeg elsker og bygge, gå i cave OSV. Jeg liker og bygge hus, lager, slott og mye mer! Jeg vil bygge alt vist jeg får byggetillatelse. finne diamanter, gull, kull, jern og tre. Jeg ønsker byggetillatelse sterkt Navn på minecraft: Matspro1998 Lenke til kommentar
gaffateip95 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Mulighet og få ei byggetillatelse på denna serveren? Jeg heter Marius og vil veldig gjerne bygge med noen av venna mine på denne serveren minecraft bruker - gaffateip95 Endret 10. mars 2013 av gaffateip95 Lenke til kommentar
malemel Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Heisann! Ønsker byggetillatelse på server, jeg er ei jente på 16 som vil gjerne vil bygge med venner minecraftnavn: vegagro Lenke til kommentar
Angelica_rh Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Kan jeg få byggetillatelse på serveren? Vil veldig gjerne bygge innpå her med noen av vennene mine Bruker på minecraft : Kimmey123 Endret 10. mars 2013 av Angelica_rh Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) 3stk bannet for stjeling: MaikenClaes cmhv2000 Got2So (også griefet.) ---- Til dere som prøver å skrive søknad, så les reglene, det gjør alt mye enklere. Endret 24. mars 2013 av arthoz Lenke til kommentar
goodguyjoe Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Søker om bygge tillatelse for å holde June med selskap mens hun drikker og spiller minecraft Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Lenge siden det var noe action her gitt. Serveren er nå flyttet, hardware er litt endret men ellers slik det alltid har vært. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Endelig har mod-community fått opp 1.7 build som er nogenlunde stabil, så serveren har blitt oppdatert 1.7(.4) Med den ordna jeg endelig et nytt map med monstre som så mange har ønsket, hvor kartet ikke er generert så folk skal få lov til å finne ting selv ;D Velkommen skal dere være til det fortapte kontinent kalt Mu! Lenke til kommentar
ES Wolf Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hej jeg vil gerne have spille tilladelse på jeres server, så jeg kan spille med en ven :3 Minecraft bruger: Emmasigne Lenke til kommentar
reidem Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hei Kan jeg få være med å bygge? mitt brukernavn er: reidemarn Lenke til kommentar
sintjern313 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Heisann! Fint om jeg kan få bli med og bygge? brukernavn: gunnarkaviar Lenke til kommentar
sintjern313 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hei igjen. Har lest reglene, og vil gjerne få bli med å bygge sammen med hyperstate og nysv1. Har ikke noe særlig å vise til av tidligere prestasjoner, men gjør så godt jeg kan, og driver ikke med noe tull Gunnarkaviar Lenke til kommentar
skirimbim3X3 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hei Jeg har lest alle reglene og forstår dem og husker dem. Jeg har spilt på noen veldig få andre minecraft servere, men mest på en tekkit server. Jeg har spilt minecraft i 2-3 år nå. Og jeg liker å bygge mest med ved. Hilsen skirimbim3X3 1 Lenke til kommentar
Kargon Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hello, Poster på vegne av en venninne av meg som ikke får brukt Diskusjon av en eller annen grunn. Hun har lest og for forklart alle reglene av meg så det er helt forstått. Hun har ingen planer om å faktisk bygge noe på servern akkurat nå siden meninga med dette er å kun vise hun rundt og vise hun hva som kan bli laget med alt for mye tid. Hun har kun spilt Minecraft i cirka 2 måneder nå og kun SP. Nicket hennes ingame er MartheDrev Lenke til kommentar
Gabriel87 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg hedder Gabriel, jeg er 27 år og har spillet minecraft i 2 år, jeg er ganske sjov og venlig og er altid med på at spille MC jeg ved ikke hvad jeg ellers lige skal skrive, og jeg kender angel vi har haft en server sammen Lenke til kommentar
12lane12 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 HeiFår eg byggetillatelse? eirvbnghj1 Lenke til kommentar
Raymond81 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Får "Shyggen" lov å joine? Lenke til kommentar
Raymond81 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 hei, mitt navn er raymond, nick shyggen. jeg er 31år å alenepappa.. liker lange turer på vannet/stranda.. romansike kvelder forran peisen.. nettopp installert minecraft Lenke til kommentar
lmjenserud Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hei Jeg søker om byggetillatelse. Har lest reglene og husker de. Ble tipset om denne server av min onkel. Mitt nick på MC er: vaffelmomsen Har spilt MC i ca 1 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå