niber9 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei jeg heter Jonas jensen (nibert9) jeg er 14 år gammel og har ikke spilt på så mange servere jeg er snill å hyggelig og veldig flink til å bygge.. jeg hoper at jeg kan få begynne å bygge på serveren mvh Jonas jensen jeg kjener Angeliuz Lenke til kommentar
EABIG Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hva er det som skjer med servern jeg kan ikke joine den Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Den var nede en liten stund av ukjente grunner :o Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Nå er vi oppe og går på 1.4.5. Håper på 1.4.6 snarlig. Lenke til kommentar
JsJpro Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 kan jeg få byggetillatelse jeg heter JsJpro det var broen min sin bruker nibert9 bare fjern den Hilsen jonas stener jensen Lenke til kommentar
Mauseren1 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hej jeg er en gut på 13... jeg vil gerne spille på denne server - den ser fed ud. min ven aborn spiller også på den jeg ser frem til at bygge en masse fede ting mit minecraft navn er Mauseren1 Lenke til kommentar
Joraasen Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Søker om å få være med på serveren. Spiller på 26 år brukernavn: Joraasen Spilt minecraft i snart 2 år på servere som Hardwork, Northcraft og crafthub(UK) og en privat. Bygger for det meste hus og byer og ser meg som an habil bygger. På HW kan du se mye av mine små og store byggverk som hus og hoteller. Lenke til kommentar
andreas1299 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hei hei. Jeg heter andreas, jeg begynte med minecraft når versjonen var 1.2.5, men jeg spillte masse minecraft på nettsiden. Så når 1.2.5 kjøpte jeg minecraft... så jeg kan masse om redstone og blocker og sant. Jeg driver med og bygge pcer og spiller lit fotball på fritiden. Jeg fant ut om serveren her på dette formune, jeg leita etter nye server bygge og sant som var 24/7 og ikke stenger etter 1-2 veker. Jeg er en 15 år gamel gut som håper og komme inpå serveren:) Navn i minecraft: andreas12999 Lenke til kommentar
MaikenClaes Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Hei! Jeg heter Maiken, jeg er 12 år. Jeg har spilt Minecraft i ca 1 år. Jeg trives godt med dette, det er kjempe gøy. Jeg spiller Minecraft ofte, faktisk vær eneste dag. Jeg liker og være inne på Griznah, og vil veldig gjerne ha byggetillatelse. Jeg bygger hele tiden på mine andre verdner. Og bygger hele tiden. Klem Maiken Navn på minecraft: MaikenClaes Endret 23. januar 2013 av MaikenClaes Lenke til kommentar
tarko Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) bra server:) Endret 1. februar 2013 av tarko Lenke til kommentar
Halber_ Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hei Jeg Er Halber_ Og vil få byggetilatelse for Jeg Vil Bygge Ting Og Spille med venner og sånt hvis jeg får det skal jeg bygge Baser, Slott, farmer og små byer minecraft navnet er _Halber_ Lenke til kommentar
ZipCode443 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Halo jeg er en gutt på 15 snar 16 år jeg har spilt minecraft i litt over et år nå. Er veldig glad i og bygge store bygninger castle osv. Er irl venn med ZipCode (eabig) Og er veldig glad i og game Lenke til kommentar
EABIG2 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Halo jeg er 15/16 år gammal og har spilt minecraft i snart 2 år nå og er veldig glad og i bygge og mine vil veldig gjerne joine servern fordi jeg er i tillegg god venn med ZipCode443 Lenke til kommentar
Indefz Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hei Jeg heter Indefz ingame og jeg begynte å spille Minecraft i sommer 2011, så jeg har litt efaring Kan jeg få en godkjent byggetillatelse? MvH Indefz Lenke til kommentar
Indefz Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hei Jeg heter Indefz ingame og jeg begynte å spille Minecraft i sommer 2011, så jeg har litt efaring Kan jeg få en godkjent byggetillatelse? MvH Indefz Og jeg er 15 år meget snart Lenke til kommentar
CreeperKing55 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hei jeg er en gutt som har lyst på byggetilatelse. jeg heter Creeperking5 på minecraft. jeg kan bygge bra og har gode venner. så jeg ønsker såklart byggetilatelse så fort som mulig ^w^ Lenke til kommentar
Sukker_Topp Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hei jeg er en voksen dame som har lyst på byggetilatelse. jeg kan bygge ganske bra ( hvis jeg har matrialene =P ) så jeg ønsker det så fort som mulig <3 jeg heter Sukker_Topp Lenke til kommentar
minimurstein Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Heisann! Mitt minecraft brukernavn er minimurstein88 og jeg er 24 år gammel. Er helt ny når det kommer til offentlige servere, men to kompiser, "Kasom" og "ronnybekkenes" viste meg serveren deres og jeg håpte å få være med Er veldig glad i å bygge alt mulig rart, om det går på automatiske farmer, til store byggverk og redstone. Liker å lære, og kan jeg det ikke, så spør jeg det store internett. Så jeg søker herved om byggetillatelse på deres server. Håper med dette på positivt svar (er det ikke det en alltid skal avslutte en søknad om da? ) Lenke til kommentar
kuli11 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hei, jeg er en gutt på 11 år som har lyst på byggetillatelse på serveren. Jeg heter kuli2001 på minecraft. Satski er søskenbarnet mitt så jeg har lyst til å bygge og spille sammen med henne :-) Lenke til kommentar
wima23 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 hei jeg ønsker å få byggetilatelse på serveren din etter som kuli2001 (min venn) har sagt at det er en av verdens beste servere jeg er en erfarn minecraft spiller og har ikke griefet eller raida på noen servere hilsen wima23 Nå er vi oppe og går på 1.4.5. Håper på 1.4.6 snarlig. har dere nogen pluggins og vilken? (hvis dere har) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå