MindTooth Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hei. Kunne jeg få tilgang til serveren? Begynt å spille det litt nå, og det er bare rocka! Greit om jeg fant en server med lite lagg. Testen noen fra Mincraft forumet, men var så laggy. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hei. Kunne jeg få tilgang til serveren? Begynt å spille det litt nå, og det er bare rocka! Greit om jeg fant en server med lite lagg. Testen noen fra Mincraft forumet, men var så laggy. Går god for Mindtooth, kjenner han godt irl. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kanskje på tide å oppdatere tråd tittel. Han tar dessverre ikke imot flere invite akkurat nå. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg har da begynt å leke meg med tunneller. Jeg lager en del som er 2*2 som jeg skal legge inn minecart-tracks i når de fungerer, og jeg her et par 1*2 som kun skal være for fotgjengere. Kart over hvor de går per d.d legger jeg ved, hvis noen ser de sparer tid med å bruke disse tunnellene til å komme seg frem. Har noen ønsker om å få en tunnell inn til seg, så gi lyd Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg vil gjerne rette en stor takk til hespetreet som tente på spawn og brant ned halve brettet. Info om hvem det var ønskes. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hva faen? Jeg må logge inn å se med en gang. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg la tilbake en backup, så ting er greit igjen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Herregud, at folk må brenne ting ned og greifer andre sitt. Godt du hadde backup Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Jeg kommer meg ikke på serveren. Håper ikke alt jeg har bygd i dag er borte. EDIT: Nå er jeg på. Endret 18. september 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Noob her. Minecraft er i to deler. gratis og Koster? hva trenger jeg for å bli med å spille her :3? og hvordan funker spillet osv XD? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Oppdatering: da har jeg tullet litt rundt og lurte på om dere kan legge til Foxboron Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvis du ikke har skjønt det fra tidligere poster i denne tråden, så deler ikke admins ut fler invites, desverre for deg. Hvis du vil inn på en server som er åpen, sjekk de som ligger i første posten HER Evnt kan du sjekke ut Hardwork.no sin server som du finner mer info om HER Lenke til kommentar
Xenomorphis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Fy faen ass.. Fikk grey-screen etter den ene updaten til Notch. Tok meg 3 timer å fikse, dritt-Vista måtte selvfølgelig gjøre prosessen mye vanskeligere enn først antatt. Men med litt hjelp fra IloveBrownies ble alt fikset SKJER ikke at jeg spiller Minecraft før alt virker stabilt igjen (aka Mandag 20 september). Men men, alt er fikset nå så ingen sure miner =) Ser frem til å spille spillet igjen uten flere problemer etc. Borbra: Gjenkjente avataren din, syns det var noe kjent med den. Sikkert fordi det er jeg som har laget den ^.^ Endret 19. september 2010 av Xenomorphis Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) men når kommer serveren opp igjen? vil inn å bygge videre på murene mine selv om jeg egentlig har nok å gjøre på tj sin Endret 19. september 2010 av Borbra Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Server kommer ikke opp i natt i alle fall, og kanskje ikke før Notch har fått fikset userauth igjen dessverre, skulle gjerne hatt den oppe selv men jeg tør rett og slett ikke gjøre det =) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Server kommer ikke opp i natt i alle fall, og kanskje ikke før Notch har fått fikset userauth igjen dessverre, skulle gjerne hatt den oppe selv men jeg tør rett og slett ikke gjøre det =) sitter og tester her sammen med tj, innloggingssystemet har jo totalt sviktet :S Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Stor takk til arthoz som admin som styrer mens jeg er borte:) Som han sier, så lenge auth-systemet ikke funker er serveren nede altså. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 vet det var ille, men etter pm fra arthoz fant vi virkelig ut hvor ille det var :S like greit at dere ikke har serveren oppe. vi sitter her å vurderer om vi skal ta den ned vi og, til notch har fikset det Lenke til kommentar
Lange Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nå funker ting igjen heldigvis. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Nå funker ting igjen heldigvis. At hva funker? Auth er fremdeles nede, så da blir desverre serveren min det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå