Stifi Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Skulle gjerne ha fått byggetillatelse med bruker: SteffenE og KnutArne. Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Skulle gjerne ha fått byggetillatelse med bruker: knutbw87 Lenke til kommentar
dillern Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei jeg vil veldig gjerne spille på servern! Jeg heter dillern ingame. Jeg liker og bygge moderne og fine hus. Jeg har spilt minecraft i snart et år. Jeg har erfaringer fra Insane og Hw. Håer dere godtar emg. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Hei jeg vil veldig gjerne spille på servern! Jeg heter dillern ingame. Jeg liker og bygge moderne og fine hus. Jeg har spilt minecraft i snart et år. Jeg har erfaringer fra Insane og Hw. Håer dere godtar emg. Lagt til. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Dillern! Din stalker! Alle tre serverne jeg har noe fornuftig å gjøre på...! haha Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 KnutArne bannet for grief av spawn. Lenke til kommentar
SkaaR Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 kunne jeg få bli med eller? jeg har hatt tidligere erfaring på serveren når jeg og broren min spilte som fredde1309. jeg har lest reglene og har gjerne lyst til å bli med fordi den serveren jeg spilte på ble jeg bannet på. og tydeligvis er litt (veeeldig lite) chat spam en bedre ban-grunn enn å ødelegge miljøet på serveren helt (som noen andre gjorde, men ikke har blitt bannet) Lenke til kommentar
ಠ_ಠminecraft Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 hei! kan jeg joine serveren? navnet mitt på minecraft er: dandan1998 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 hei! kan jeg joine serveren? navnet mitt på minecraft er: dandan1998 Lagt til. @simenstad: les reglene! Lenke til kommentar
Jtublin Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei og godag! Jeg heter BobMarley_xD in-game.. For ca 3-5 måneder siden, ble jeg bannet fra mc.griznah.net grunnet stjeling av diamantblokker. Etter alle disse dagene, angrer jeg veldig mye..Jeg er veldig lei meg. Om jeg kunne få en ny sjanse, vil jeg garantere at det blir en ny spillopplevelse for alle! Mvh BobMarley_xD Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Dessverre, men nei =) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Dessverre, men nei =) Jeg får vell heller ikke komme inn, enda det er ca ett år siden jeg ble banna på hardwork servern, for noe det ikke engang var jeg som gjorde. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Dumt av deg å nevne det i det hele tatt da. Dette er jo ikke hw serveren. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Trenger ikke å nevnes. mc.griznah.net og hardwork deler banlister 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Da "søker" jeg om bli godkjent på serveren. Har da Woltoxah der fra før. Denne gangen er det "GuyInWheelChair" som jeg håper å få inn i systemet. -- Spilt minecraft siden tidlig alpha. Bygger alt ifra; Slott-Storbyer(RP) Spilt litt Insane, HW og mest på utenlandske Nyancraft. - Stille person, jeg kan da folkeskikk(griefe, spamme, lage "f. skap") Endret 14. november 2011 av Woltox Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Gjør de? Ble bannet her men kunne spille på Hardwork etter det. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Not for long Woltox! Stalker du og! haha. Velkommen! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Spørs, søkte da føre "stalkerene" (12.mai) Lenke til kommentar
Zeptii Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Søker om byggetillatelse: Zeptii Vil legge til at jeg er ganske ny i spillet og er ute etter en trivelig community å bygge sammen med. Endret 17. november 2011 av Zeptii Lenke til kommentar
Rettot Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Skulle gjerne ha fått byggetillatelse med bruker: Khan_Penguin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå