roahau Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg ønsker å bli white-listed (få tillatelse til å spille på serveren), håper jeg blir støttet av mine venner som også spiller på hardwork. Har spilt på hardwork siden sommeren og er kjent med reglene her, på hardwork og vanlig høflighet IRL (: navnet mitt er det samme ingame som på forumet, Roahau, takk for din tid Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Absolutt, roahau! Velkommen! Endret 28. oktober 2011 av triha Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 wizard_Marco bannet for stjeling Lenke til kommentar
Wizard_Marco Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg vil gjerne blitt unbanna fra serveren Lillebroren min (TheoHei) ville se hva glithedetector hadde etter x-rayinga. Jeg åpna chestene og viste hva denne fyren hadde. Jeg lover at jeg ikke tok noe Mvh: Wizard_Marco Lenke til kommentar
Wizard_Marco Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 er du snill og unbaner meg? Lenke til kommentar
Wizard_Marco Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Sorry for masinga Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vi ser om noe er tatt. Uansett står det at det ikke er tillatt med snoking. Du må nok komme med en bedre forklaring enn det. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Fredag er visst konkurransedag! Lenke til kommentar
TheHardminer Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) hei, jeg lurte på om jeg kunne få byggetilatelse på denne serveren. jeg har lest alle reglene osv. Jeg heter Thehardminer ingame også. Mvh: Thehardminer Endret 28. oktober 2011 av TheHardminer Lenke til kommentar
iFranks Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg vil søke etter byggetilatelse. jeg heter eirik og er 14 år, jeg liker å bygge hus og bygge med en venn dina002 <3 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Lagt til, så jeg ;P Velkommen Lenke til kommentar
Stiangtr Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Heisann kan jeg stiangtr få tilgang til serveren? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Lagt til Velkommen! Lenke til kommentar
SkaaR Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 hei, jeg lurer på om jeg kunne bli med på serveren. mitt ingame navn er MidgetGoat PS: ja, er broren til simenstad97 og jeg spilte som fredde1309 en stund. men jeg var IKKE innblandet i griefingen , det var broren min og vennene sine. håper jeg får bli med :!: Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 dina002 bannet for reklamering(x3), ufin oppførsel mot triha, leke mod/boss i chat, og ikke høre på advarsler fra både meg og vanlige brukere. iFranks bannet for skulle ikke tro du var 26, er jo som hitler, vil bare ha masse makt! (samt kranglefant åpent i chatten vs da det _saklig_ på pm.) Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Her har det foregått litt av hvert ja.. Fredde ja! Lenge siden sist grief Dette får nesten arthoz vurdere, det var en ganske massiv grief. For min del kan du få en ny sjanse ettersom du har ny bruker, men vit at veien ut ikke er så lang, så hold deg til reglene Igjen, dette får arthoz vurdere. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Første han må gjøre i alle fall er å lese reglene skikkelig ;P Lenke til kommentar
SkaaR Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Her har det foregått litt av hvert ja.. Fredde ja! Lenge siden sist grief Dette får nesten arthoz vurdere, det var en ganske massiv grief. For min del kan du få en ny sjanse ettersom du har ny bruker, men vit at veien ut ikke er så lang, så hold deg til reglene Igjen, dette får arthoz vurdere. jeg er ikke direkte fredde jeg bare spilte litt som han av og til fordi serveren var så kul. og jeg har ikke ny bruker, dette er min første, jeg sa fredde var storebroren min Endret 30. oktober 2011 av Simenstad99 Lenke til kommentar
SkaaR Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) ah, kan se det gamle slottet til meg og broren min på kartet Endret 30. oktober 2011 av Simenstad99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå