Da_Norwegian Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei.. jeg søker om Byggetillatelse, kjenner JuneTheZombie, nicke mitt er Da_Norwegian Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvis du har 1.9, så er ikke det så rart =) Har 1,8,1. Lenke til kommentar
Kimmsern Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hallo MC navn Kimmsern Lyst å spille på servern deres : ) Lenke til kommentar
Thebassmanthing Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Morn! Venn av Kimmsern Har også lyst til å joine om mulig! MC navn: Alucard8723 Endret 13. oktober 2011 av Thebassmanthing Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei! Denne serveren ser konge ut Søker om byggetillatelse i serveren deres. Minecraft id: Head2k Sees snart! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei Søker med dette om byggetillatelse på serveren deres. Jeg er en 21 år gammel ung mann som spiller minecraft fra tid til annen. Ser først og fremst etter en fast server å spille på da jeg ikke har tid eller gidda til å leie min egen.(til privat bruk med kompiser etc.) Er moden til sinns og behandler medspillere med respekt, følger lover og regler som er satt opp på serveren og er generelt en "temmelig ålreit person". Ønsker å spille på serveren deres da denne virker akkurat passe mtp. størrelse. Ingame navn: Gal_ape Lenke til kommentar
lassegs Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hei, Søker herved om byggetillatelse. Er 24 år gammel, har admina en server før som ble lagt ned pga lite aktivitet. Har lyst til å bygge litt igjen. Omgjengelig, stjeler og ødelegger ikke og oppfører meg i chat. Ingame: lassegs Lenke til kommentar
Username6 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kan je få byggetillatelse minecraft bruker navn username6 Lenke til kommentar
glitchdetector Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) God dagen, mitt navn er glitchdetector. Jeg kommer fra serveren mc.hardwork.no (Minecraft.no), har vært en aktiv bruker der og føler for å starte på nytt her. Har drevet med Minecraft siden SURVIVAL_TEST, vet det meste og har ikke noen problemer med å spille sammen med dusiner av andre. Jeg har full forståelse for regler og vet hva normal folkeskikk innebærer. Og så vil jeg virkelig hjelpe dere ut om så nødvendig, for eksempel å hjelpe gjester med hvordan de må søke o.s.v. Jeg er 15 år, men med en bedre voksen oppførsel enn visse andre. Og takk triha for å hjelpe meg med å finne serveren. Gleder meg å se dere in-game! -glitchdetector Endret 17. oktober 2011 av glitchdetector Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei! Etter å ha spilt Minecraft på diverse hjemmehostede servere i nærmere et år, oppdaget jeg denne, og etter en rask titt på kartet var jeg allerede forelsket i serveren. At den var hostet av Opera var også en bonus Det var brukeren "Lovetek" som linket meg til serveren og overbeviste meg om å starte, og jeg har også kontakt med et par andre brukere på serveren. I tillegg er jeg aktiv på IRC, og har derfor fått chattet litt på tross av at jeg ikke spilte. Nå har jeg endelig fått ordnet min egen bruker, og jeg søker med dette byggetillatelse for w0bni på mc.griznah.net. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 God dagen, mitt navn er glitchdetector. Jeg kommer fra serveren mc.hardwork.no (Minecraft.no), har vært en aktiv bruker der og føler for å starte på nytt her. Har drevet med Minecraft siden SURVIVAL_TEST, vet det meste og har ikke noen problemer med å spille sammen med dusiner av andre. Jeg har full forståelse for regler og vet hva normal folkeskikk innebærer. Og så vil jeg virkelig hjelpe dere ut om så nødvendig, for eksempel å hjelpe gjester med hvordan de må søke o.s.v. Jeg er 15 år, men med en bedre voksen oppførsel enn visse andre. Og takk triha for å hjelpe meg med å finne serveren. Gleder meg å se dere in-game! -glitchdetector Velkommen! Lagt til. Hei! Etter å ha spilt Minecraft på diverse hjemmehostede servere i nærmere et år, oppdaget jeg denne, og etter en rask titt på kartet var jeg allerede forelsket i serveren. At den var hostet av Opera var også en bonus Det var brukeren "Lovetek" som linket meg til serveren og overbeviste meg om å starte, og jeg har også kontakt med et par andre brukere på serveren. I tillegg er jeg aktiv på IRC, og har derfor fått chattet litt på tross av at jeg ikke spilte. Nå har jeg endelig fått ordnet min egen bruker, og jeg søker med dette byggetillatelse for w0bni på mc.griznah.net. Hepp! Husk at du må være ingame for at vi skal få lagt deg til, så prøv snakk til en av adminsa mens du er online, så legger vi deg til om vi ikke er AFK Lenke til kommentar
ronning96 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei! Jeg er 15 år og har vært en aktiv spiller på minecraft før, regler og alt er sett over ! Mange av vennene min spiller her så jeg vil gjerne spille her selv også MVH ronninglol2k Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kan jeg få joine serveren? Er en gutt på 22 år som har spilt minecraft i 1 uke nå. Synes det er artig og vil bli med på serveren. Navn: bj0rkn3s Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Kan jeg få joine serveren? Er en gutt på 22 år som har spilt minecraft i 1 uke nå. Synes det er artig og vil bli med på serveren. Navn: bj0rkn3s Det er viktig at du skriver enten: "Admin" og/eller "griznah" og "arthoz" i chat for å fange oppmerksomheten vår =) Lagt til! Lenke til kommentar
Don_rosa Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Hei! Mitt navn in-game er Don_rosa som du ser samme som her. Jeg ønsker å spille på din server! Pliz add meg! Griznah/Admin se på dette er dere snille Endret 18. oktober 2011 av Don_rosa Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kan du legge til simen0904, det er i teorien min første bruker og med den brukern jeg lagde de nrk logoene. -Nightshaft Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Söker, ingame: proidiv. Kjenner triha. Fordömt hyggelig mann. Er 22 aar i minst en maaned til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå