Griznah Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 er det slik at etter 1,8 så kommer jeg ikke inn på serveren? eller gjør jeg noe galt? Vi kjører ikke 1.8. Aldri oppdatere før vi sier at du kan. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Går fint ann å downgrade tho, google is your friend ;P Lenke til kommentar
Forfall_X Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Heisann, ønsker å bli med på serveren deres. Brukernavnet er Forfall Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Heisann, ønsker å bli med på serveren deres. Brukernavnet er Forfall Regel 1. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Etter at jeg lastet ned den nyeste oppdateringen, får jeg ikke koblet meg til. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 fordi at serveren ikke er oppgradert til 1.8 tenker jeg meg 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 fordi at serveren ikke er oppgradert til 1.8 tenker jeg meg Korrekt, hadde folk LEST litt så hadde de sett at Griznah postet dette øverst på denne siden: Vi kjører ikke 1.8. Aldri oppdatere før vi sier at du kan. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Så hva må jeg gjøre for å kunne bli med, når jeg har lastet ned oppdateringen? Og hvorfor ikke bare kjøre 1.8? Hva er problemet? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Problemet er at de bruker masse awesome mods som gjør serveren levlig, og de modsa er ikke oppdatert. Soulution: Vent eller finn en annen server 1 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Så hva må jeg gjøre for å kunne bli med, når jeg har lastet ned oppdateringen? Og hvorfor ikke bare kjøre 1.8? Hva er problemet? google downgrade minecraft. Ellers må ting oppdateres fra flere hold før 1.8 kan få bli lagt inn uten 1) total kaos 2) kun liten gjeng "trusted" får komme inn Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Så vil serverene bli oppdatert? Evt. når? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Servern vil bli oppdatert når disse kriterier er møtt: 1) bukkit er oppdatert properly 2) hovedplugins er oppdatert 3) arthoz har fått gått gjennom og testa said plugins Når det er det ingen som vet. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Nå har vi oppdatert til 1.8.1. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 spawner bare alt det nye fra 1.8 ute i utkantene av mappet eller? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 ja, men kommer nytt kart som er full pupp 1.8, bare ordne først ;P Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei, jeg heter Nightshaft som dere ser. Jeg søker om byggetilatelse på Griznah. Gutt, 20 år, kommer fra Oslo. Har spilt minecraft i over et år. Har vært på Hardwork siden mars, men går lei. Ønsker å spille på en litt roligere server. Erfaring: -Har bygget mye forskjellige bygg fra store mansions(scematic) til sveits-inspirerte hytter. -Redstone bygges inn i hus som jeg lager for å gjøre mye enklere for meg å utføre oppgaver og vanskligere for andre å bryte seg inn. -På ssp lagde jeg logo av nrk p3 og nrk urørt. Materialene som var brukt er ull, obsidian og stein. Se vedlegg -Har en egen bukkitserver på hamachi, men noen få plugins som var nødvendige. Jeg holder på å lære meg java, så skal se hva som skjer etter hvert. Er veldig kjent på Hardwork og Insane Kommer ikke på noe mer å skrive. MVH Nightshaft aka Simen 2 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vi sover begge om natta, så vanskelig å få lagt til da ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå