Turtledove Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Altså.. jeg må bare ha det sagt, selv om det sikkert ikke funker: Folk blir banna ved brudd på reglene. Hvorfor teste det? Vi finner ut av det uansett, så det er virkelig ingen fordel uansett for deres del. Er du usikker på reglene? Sjekk førstepost! Lenke til kommentar
klaucius Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei! søker byggetilatelse på serveren. Heter også Klaucius ingame. (vervet inn av pølsevevtangen, aka. hktangen) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) <ingen> banned for bruk av cheat Endret 19. august 2011 av arthoz Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 mjm54 er bannet grunnet dårlig oppførsel i chat, og flere advarsler. Og dette uten byggetillatelse. You go girl ;p 1 Lenke til kommentar
RandomBruker Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Tulletryne bannet for bruk av cheat. Hei arthoz! Jeg lastet ned en wallhack texture som jeg brukte i singleplayer. Jeg visste ikke at det var ulovlig og ha den i texture lista. Jeg har aldri brukt den i multiplayer. jeg har fjernet den fra texture lista mi nå og jeg håper jeg kan få tilgivelse. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Nei. Står klart i reglene at dette er ulovlig. Lenke til kommentar
RandomBruker Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Om jeg bruker det på single player har da ingen betydning så lenge jeg ikke bruker det online? Hva slags bevis mener dere å ha for at jeg har juksa? Jeg har spilt på griznah siden februar, og har aldri jukset en eneste gang, så dette syntes jeg er dårlig gjort. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Vel, cheat-detectoren har fyrt av masse, så den var ikke deaktivert i alle fall. Mistenkelig at den kun begynte å fyre av etter 00:33 når du logga inn 23:45 også. (eller de gangene før det på kvelden når du var på da) Jeg syns det er dårlig gjort at folk jukser, det er aldri moro å banne folk som har vært med lenge, det er faktisk ganske ubehagelig. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kan dere detekte om folk bruker x-ray? Trodde alt dette lå 100% client side. Den server-pluginen hadde vært interessant å få tak i, da det er vanskelig å oppdage. Lenke til kommentar
RandomBruker Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Vel, cheat-detectoren har fyrt av masse, så den var ikke deaktivert i alle fall. Mistenkelig at den kun begynte å fyre av etter 00:33 når du logga inn 23:45 også. (eller de gangene før det på kvelden når du var på da) Jeg syns det er dårlig gjort at folk jukser, det er aldri moro å banne folk som har vært med lenge, det er faktisk ganske ubehagelig. Kan jeg få se loggen? Jeg brukte wallhack texture i singleplayer i 10-15 minutter, etter det bytta jeg til coterie craft texture og spilte litt mer singleplayer. etter det disconnecta jeg singleplayer og logga inn på griznah. Det kan jo tenkes at Griznah serveren detecta at jeg hadde brukt wallhack fordi jeg ikke logga ut og inn av accounten. Jeg er 100% sikker på at wallhack aldri var aktrivert i Griznah. Senere var jeg logga inn i singleplayer en stund samtidig som Griznah. Kan det utløse cheat detektoren? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kan dere detekte om folk bruker x-ray? Trodde alt dette lå 100% client side. Den server-pluginen hadde vært interessant å få tak i, da det er vanskelig å oppdage. Ja =) (pm) Kan jeg få se loggen? Jeg brukte wallhack texture i singleplayer i 10-15 minutter, etter det bytta jeg til coterie craft texture og spilte litt mer singleplayer. etter det disconnecta jeg singleplayer og logga inn på griznah. Det kan jo tenkes at Griznah serveren detecta at jeg hadde brukt wallhack fordi jeg ikke logga ut og inn av accounten. Jeg er 100% sikker på at wallhack aldri var aktrivert i Griznah. Senere var jeg logga inn i singleplayer en stund samtidig som Griznah. Kan det utløse cheat detektoren? Nei, du får ikke se loggen. As for hvordan cheaten fungerer har jeg ingen anelse, da jeg ikke er cheater. Lenke til kommentar
RandomBruker Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er det flere ting enn wallhack greia (som jeg ikke har brukt i griznah) jeg er banna for? Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Vel, jeg tror kanskje dere bør sjekke/revudere den plugin'n dere bruker. Jeg skal ikke legge meg borti hvem dere banner og ikke, for det er jo helt opp til dere. Men jeg kan garantere at han ikke brukte cheats. Hvordan kan jeg det? Vel, jeg satt side ved side med han i går, og i dag, og alle andre dager for den del. Så jeg så med mine egne øyne at han ikke brukte den pack'n når han var inne på serveren. Som sagt, opp til dere hvem dere banner. Jeg bare tipser dere om at cheat-detektoren deres er defekt. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) <ingen> banned for bruk av cheat Dere skal ikke ha cheats inne uansett, har dere de inne og detektorn går av så er det ikke min feil at cheaten fortsatt er gående og dere beveger dere unormalt som følge av den. Endret 19. august 2011 av arthoz Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Blomster og enhjørninger <3 Endret 19. august 2011 av Hantypen 2 Lenke til kommentar
RandomBruker Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hantypen banned for bruk av cheat Dere skal ikke ha cheats inne uansett, har dere de inne og detektorn går av så er det ikke min feil at cheaten fortsatt er gående og dere beveger dere unormalt som følge av den. LoL Hantypen har aldri cheata i hele sitt liv Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Du får ikke "cleanere" Minecraft enn meg! Jeg har knapt nok egen skin på brukern min. LOL Edit: Nå bør du IHVERFALL sjekke den detektoren din! Om Tulletryne cheater når jeg er på do, det vet jeg ikke. Men jeg har ikke noe installert eller lastet ned en gang. Så her er dere på jorde! Endret 19. august 2011 av Hantypen Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ok, så jeg gikk tilbake til der cheatdetektoren gikk av på Hantypen, og der er det en rulletrapp av pistons som gjorde at den fyrte av. Så da var det altså jeg som gjorde feil her, på begge to :\ Så da må jeg bare unnskylde så meget for den feilen jeg gjorde, begge to er unbannet. Da har vi alle lært at pistons kan lage false-positives, arthoz har lært at han må sjekke nøyere når events fyrer av på samme sted, og at det å ha et par ekstra øyne alltid er fint. Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Arthoz, la merke til at du skriver "og dere beveger dere unormalt som følge av den." Kan det være heisa vi lagde som gjør utslaget? Om du slipper meg inn i fem minutter så kan vi teste? Hvis du ikke finner den selv og kan teste selv da.. Jeg prøvde nemlig heisa til Tulletryne nå når jeg var inne og ble bannet. Edit: Jah, du var før meg Endret 19. august 2011 av Hantypen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå