burndrinker Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Snoking er å se. Stjele kalles å stjele. Ja det var det jeg trodde. Hvorfor er jeg bannet da? Og hvor lenge? Permban? Om du er banna for snoking er det jo derfor. Du skal ikke se/snoke i andres kister uten tillatelse. regel nr.5 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Kistesnoking er per def. permban. Lenke til kommentar
Pyex Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei jeg har lyst på byggetillatelse jeg heter Pyex Og kommer fra norge Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Lagt til ja. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kistesnoking er per def. permban. Jeg respekterer valget ditt. Men må få si at det er ganske strenge regler, når å se i kister blir straffet på lik linje med griefing, stjeling, plyndring, mobbing og generell sabotasje. Jeg kunne sett for meg et par uker, ja kanskje en måned eller to ban. Men som sagt, det er deres regler. Og bra at dere luker ut de som kommer for å ødelegge. Men må bare si jeg er uenig i avgjørelsen Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg syntes ikke det skal gjøres forskjell da det står tydelig i regelene. Da skal man i utgangspunktet ikke gjøre det uansett permban eller ikke. Men må si at det kan være vanskelig å ikke se i kister når man er på besøk hos noen Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei, jeg fikk da endelig minecraft til og funke etter en lang prosedyre med sletting av alt mulig rart, og jeg lurte på om jeg kunne fått testet Multiplayern. om det er plass på servern selvfølgelig. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 det er bare å gå inn på servern så kan du gå rundt å se, men for å bygge/mine må du bli whitelista Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 er det noen IP eller noe slikt jeg skal skrive inn? Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 se på første side:p Lenke til kommentar
weggas Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Heey. lurte bare på om æ kunne få byggetillatelse på denne serveren, mitt navn på minecraft er TurboWeGgas. så admin du finner meg nok;D håper at æ kan få plass som medlem, før har 3 kompiser som spiller på denne serveren fra før av, 2 av dem heter, EHGudmundsen og tor-einar eller så var det, toreinar Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Ingen av de to variasjonene, men Tor_einar Du må følge reglene, så skal vi få til det. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hei. Lurte bare på om jeg kan få byggetillatelse. nicket mitt er - Endret 13. august 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
Gabgul Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hei jeg vil gjerne ha byggerettigheter i serveren din (heter Gabgul også i minecraft). Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hei. Lurte bare på om jeg kan få byggetillatelse. nicket mitt er lordbost Hei jeg vil gjerne ha byggerettigheter i serveren din (heter Gabgul også i minecraft). Lagt til begge to =) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Heey. lurte bare på om æ kunne få byggetillatelse på denne serveren, mitt navn på minecraft er TurboWeGgas. så admin du finner meg nok;D håper at æ kan få plass som medlem, før har 3 kompiser som spiller på denne serveren fra før av, 2 av dem heter, EHGudmundsen og tor-einar eller så var det, toreinar Lagt til. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) TurboWeGgas bannet for stjeling. Pyex bannet for stjeling. Endret 14. august 2011 av arthoz Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Hei. Lurte bare på om jeg kan få byggetillatelse. nicket mitt er - lordbost: hva skjer med editering da lordbost? Redd for at folk skal se at du kaller deg lordbost i minecraft, lordbost? 1 Lenke til kommentar
Gunner16 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg er Jonnalima Kan jeg få byggetillatelse hadde vært hyggelig er ganske aktiv mc gamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå