DanieI Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg søker etter byggetillatelse til meg og en venn. Jeg heter furyon og han heter Tor_einar in-game Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Furyon lagt til, Tor_einar må logge på. Lenke til kommentar
EHG Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg søker etter byggetillatelse. Jeg heter EHGudmundsen in game Lenke til kommentar
Tordenfall Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Morn je har kyst til å være med å bygge og samarbeide med venner Brukernavn : Rexyer Morn je har kyst til å være med å bygge og samarbeide med venner Brukernavn : Rexyer lyst* Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 hei, vil gjerne ha byggetillatelse. ganske ny i minecraft Brukernavn: Alexi1444 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Rexyer og Alexi1444: søknad godkjent Rexyer; logg inn. Griznah eller arthoz legger dere til ganske snart tenker jeg Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Prøver meg på en søknad om byggetillatelse jeg også! Nick ingame: alvion Lenke til kommentar
Toy Soldiier Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei peeps =) Naa har jeg ventet og angret i 5 uker ... Kan jeg faa komme inn igjen naa ? :/ Skal aldri cheate mer ! Svar asap Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Hei peeps =) Naa har jeg ventet og angret i 5 uker ... Kan jeg faa komme inn igjen naa ? :/ Skal aldri cheate mer ! Svar asap Nei. Jeg liker ikke kommandering. 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg er bannet for å se i andres kister? What? Har ikke tatt noe. Eller var ikke det lov i det hele tatt? Snoking er vel når man stjeler? Eller er det ikke lov å se i andres hus heller? Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Snoking er å se. Stjele kalles å stjele. EDIT: Ganske sikker på at man kan se i hus om det er åpent og det ikke står advarsel ellerno. Endret 9. august 2011 av burndrinker Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 hei, vil gjerne ha byggetillatelse. ganske ny i minecraft Brukernavn: Alexi1444 Lagt til =) 1 Lenke til kommentar
Astinoz14 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Søker om byggetilatelse for Astinoz14 skal respektere server rules etc Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei, vil gjerne joine og søker om byggetillatelse Lenge siden jeg har spilt Minecraft og begynner å bli mye nytt som jeg vil teste ut. Brukernavn: Makiavelli Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 CptKRA Søker om byggetillatelse... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Snoking er å se. Stjele kalles å stjele. Ja det var det jeg trodde. Hvorfor er jeg bannet da? Og hvor lenge? Permban? Lenke til kommentar
wergz Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hei! Kan jeg få byggetillatelse på serveren deres? Brukernavn: Wergz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå