Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!

Anbefalte innlegg

Kan jeg få byggetillatelse? Firurgus=)

Regel1.

Sorry, misforstod visst. Logger på igjen hvis dere bekrefter byggetillatelse i denne tråden. Fikk ikke dette mens jeg var logget på.

Du logget av AKKURAT i det jeg la deg til, så kanskje det skjedde noe galt. Men du kan ikke lolle offline og vente på tillatelse, da man MÅ være ingame for å få det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Hmm, er det noe spesielt man kan/må gjøre for å forhindre at Minecraft krasjer hele tiden? Kan ikke minnes at jeg har vært såpass plaget på andre servere, men samtidig er også denne serveren langt større enn de jeg har vært inne på før.

Hva står det når det krasjer?

Google hjelper deg nok om du skriver inn feilmeldingen.

Lenke til kommentar

Hmm, er det noe spesielt man kan/må gjøre for å forhindre at Minecraft krasjer hele tiden? Kan ikke minnes at jeg har vært såpass plaget på andre servere, men samtidig er også denne serveren langt større enn de jeg har vært inne på før.

Hei, har du crash melding? Eventuelt feil melding? Det første steget for å finne ut hva som føre til crash er og kjøre en clean versjon av Minecraft.

Da må du slette bin mappen i %appdata%.minecraft (Kan være lurt ta backup vist du har mods og dette er ikke feilen)

Vist det ikke hjelper er det en re installering av java, eventuelt slett java og innstaler 64 bit versjon av java.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...