Griznah Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Kan jeg få byggetillatelse? Firurgus=) Regel1. Sorry, misforstod visst. Logger på igjen hvis dere bekrefter byggetillatelse i denne tråden. Fikk ikke dette mens jeg var logget på. Du logget av AKKURAT i det jeg la deg til, så kanskje det skjedde noe galt. Men du kan ikke lolle offline og vente på tillatelse, da man MÅ være ingame for å få det.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hmm, er det noe spesielt man kan/må gjøre for å forhindre at Minecraft krasjer hele tiden? Kan ikke minnes at jeg har vært såpass plaget på andre servere, men samtidig er også denne serveren langt større enn de jeg har vært inne på før. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Lyst og dilte rundt og se hva slaks underværk som reiser seg her, Brukernavnet er nesiory Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hmm, er det noe spesielt man kan/må gjøre for å forhindre at Minecraft krasjer hele tiden? Kan ikke minnes at jeg har vært såpass plaget på andre servere, men samtidig er også denne serveren langt større enn de jeg har vært inne på før. Hva står det når det krasjer? Google hjelper deg nok om du skriver inn feilmeldingen. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Lyst og dilte rundt og se hva slaks underværk som reiser seg her, Brukernavnet er nesiory Alle kan logge på og titte rundt. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) odin33 og pyromaster5 er banna for stygt språkbruk i chat. Endret 2. august 2011 av triha Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kan dere legge meg til? crzywiz Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) test, hører at tråden ikke funker :S EDIT: proven wrong Endret 2. august 2011 av weebl Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 test, hører at tråden ikke funker :S EDIT: proven wrong Jaha? Lenke til kommentar
kaje Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 kan jeg få byggetilatelse? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 test, hører at tråden ikke funker :S EDIT: proven wrong Jaha? skulle bare motbevise påstanden til han som sleit sånn med å komme inn Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 _cryztek_ Søker byggetillatelse. Har lest reglene en gang til, og lover at det som skjedde ikke vil skje en gang til! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 2t1frikk for bruk av juksemods, samt prøvde å utnytte dupebug som ikke lenger fungerer. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Unger Har forøvrig en god idè etter Madagascar igår, så skal begynne ikveld Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hmm, er det noe spesielt man kan/må gjøre for å forhindre at Minecraft krasjer hele tiden? Kan ikke minnes at jeg har vært såpass plaget på andre servere, men samtidig er også denne serveren langt større enn de jeg har vært inne på før. Hei, har du crash melding? Eventuelt feil melding? Det første steget for å finne ut hva som føre til crash er og kjøre en clean versjon av Minecraft. Da må du slette bin mappen i %appdata%.minecraft (Kan være lurt ta backup vist du har mods og dette er ikke feilen) Vist det ikke hjelper er det en re installering av java, eventuelt slett java og innstaler 64 bit versjon av java. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Har noen kompiser som skryter fælt av det de bygger, mulighet for å få byggetillatelse og hjelp dem litt? Ingame nick er nudelpudel Endret 7. august 2011 av Nudel Lenke til kommentar
snuppen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Heisann, pikkus888 søker byggnings tillatelse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kan jeg joine? In game: Mannnni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå