filledusk Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Heisan Jeg herved søker om å få meg eget sted som jeg kan bygge og mine på mvh filledusk Lenke til kommentar
sikringsskap Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei, jeg vil være med brukernavnet mitt er matsep Lenke til kommentar
trulshaus Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 jeg vil bli med på denne servern denne ser så bra ut Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Det blir vanskelig... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kan ikke si at alle fra stabben er grei! han ene bana meg for jeg klaget om en fyr Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Kan ikke si at alle fra stabben er grei! han ene bana meg for jeg klaget om en fyr Du spredde ondsinnede rykter med null bevis. Ingen som vil tro deg på at den mest respekterte på serveren joiner den u-utholdbare laggy serveren din for å griefe uansett. Endret 7. juni 2011 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 lol. Så han er ikke grei for at du ikke har vært grei med en fyr og blir banna? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kan ikke si at alle fra stabben er grei! han ene bana meg for jeg klaget om en fyr Du spredde ondsinnede rykter med null bevis. Ingen som vil tro deg på at den mest respekterte på serveren joiner den u-utholdbare laggy serveren din for å griefe uansett. Har jeg griefa? Nei! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Kan ikke si at alle fra stabben er grei! han ene bana meg for jeg klaget om en fyr Du spredde ondsinnede rykter med null bevis. Ingen som vil tro deg på at den mest respekterte på serveren joiner den u-utholdbare laggy serveren din for å griefe uansett. Har jeg griefa? Nei! Hvor sier jeg at du har griefa? Endret 7. juni 2011 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Haha, whaaaat Digger dere, jeg! Guttene mine <3 Lenke til kommentar
laswan Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 [Hei. jeg lurte på om jeg kunne få byggerettferdigheter har lest reglene to ganger for å være sikker, jeg har spilt minecraft en god stund og skal følge reglene Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Men du glemte å skrive brukernavnet ditt. Lenke til kommentar
laswan Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg heter laswan på miencarft også Lenke til kommentar
laswan Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Sorry, jeg heter Hard_miner jeg skrev laswan pga det var min gamle minecraft bruker XD Lenke til kommentar
julebruz Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hadde vert gøy og få bli med Har spillt MC lenge Brukernavn : julebrus Lenke til kommentar
tb47 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 kan jeg få byggetilatelse på serveren, mcnavn: tb47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå