danielekkje Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jepp, bare å joine serveren så skal jeg legge deg til =) Er det på den gratise minecraft eller den betalte?? og ka heiter serveren? berre drit i det er skreiv der, eg var litt forvirra:P Men korleis kommer eg meg inn på den? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Du har helt klart ikke lest første posten i denne tråden. Gjør det. 1 Lenke til kommentar
@b Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Er det no fancy søknadskrav her da? IGN: zettt Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Ja, at du leser første posten i denne tråden. Søker på vegne av the_atilla. Endret 23. mai 2011 av Sub-Lock Lenke til kommentar
danielekkje Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jepp, bare å joine serveren så skal jeg legge deg til =) Er det på den gratise minecraft eller den betalte?? og ka heiter serveren? berre drit i det er skreiv der, eg var litt forvirra:P Men korleis kommer eg meg inn på den? Ka er er ip-adressa då, det står ikkje noko om korleis eg kommer inn på minecraft serveren... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Ka er er ip-adressa då, det står ikkje noko om korleis eg kommer inn på minecraft serveren... Du er nok ikke for oss, søknad avslått. 4 Lenke til kommentar
concarne Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hei! Kan eg få byggetilatelse? brukernavn: chatzo Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Hei, jeg har veldig lyst til å såille på din server. Mitt ingame navn er ITGDI Jeg liker å bygge store og krevende projekter eller kopiere ting fra det virkelige liv. Jeg har spilt minecraft siden 7.januer 2011 og er vakt på hardwork. Jeg trenger litt aveksling fra moderator oppgaver iblant og da er det flott å kunne ha en server å gå til. Jeg vet selvfølgelig hva ipen er og kan og koble til en server. Hilsen ITGDI Endret 25. mai 2011 av SuperTrym Lenke til kommentar
adnesand Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 kan jeg for joine surveren deres? nikk: adnesand Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Chatzo er lagt til. Dere andre to må fortsette med neste steg som beskrivd i førsteposten. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Chatzo er lagt til. Dere andre to må fortsette med neste steg som beskrivd i førsteposten. Altså gå ingame og spøøre om promote? Eller har jeg dritet meg skikkelig ut og ikke sett et punkt ? Lenke til kommentar
nergård2k Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 e en grei å snill minecraft spiller (nergaard2k) som lura på om æ kunne fått tilgang til servern Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Skulle gjerne hatt byggetillatelse. Brukernavn: Koukou Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Chatzo er lagt til. Dere andre to må fortsette med neste steg som beskrivd i førsteposten. Altså gå ingame og spøøre om promote? Eller har jeg dritet meg skikkelig ut og ikke sett et punkt ? Høres veldig riktig ut Lenke til kommentar
ladaux Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Noen tanker om når server kommer til å bli oppdatert eller? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Du kan lese hva bukkit tenker. http://forums.bukkit.org/threads/when-will-bukkit-be-updated-for-minecraft-1-6.18714/ Endret 26. mai 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
sjovan Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Hei, kan jeg (sjovan) få tilgang? Edit: Serveren er nede. Endret 27. mai 2011 av sjovan Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Serveren er opp den, bare du som har oppdatert minecraft sikkert Lenke til kommentar
sjovan Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Serveren er opp den, bare du som har oppdatert minecraft sikkert Det stemmer nok. Så, la meg omformulere meg. Skal serveren oppdateres? Eventuelt når? Edit: Jeg så litt lengre opp i posten og ting virker veldig vagt. Noen som vet hvordan man an unngå å oppdatere på mac (Eventuelt en annen løsning)? Endret 27. mai 2011 av sjovan Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Serveren blir oppdatert når både bukkit og viktigste plugins er oppdatert. Som kan gå fort, eller veldig treigt ;P As for eventuelt downgrading av klienter så ligger det som regel på youtube hvordan man gjør det. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå