arthoz Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Du stjal flere ting inkludert gull og diamantblokkene fra displayet på bana til røverland Lenke til kommentar
BobMarleyLikesJOINT Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Du stjal flere ting inkludert gull og diamantblokkene fra displayet på bana til røverland Hvilken bane? Og sånn helt seriøst! jeg har ikke stjelt! Lenke til kommentar
Petza9 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Kan jeg få byggetilatelse til serveren ?? brukernavn er Petza9 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Dessverre, du har brukt cheats på serveren. Flere andre har fått pause også for bruk av cheats. Endret 17. mai 2011 av arthoz Lenke til kommentar
simenstad97 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) arthoz, jeg vil at du skal ta dette seriøst. jeg vet ikke hvilke cheats du snakker om, jeg har verken cheats eller mods på min egen pc. Men når jeg spilte på pc'en til broren min, så fant jeg ut at han hadde installert en hel masse mods. jeg bruker vanligvis f som inventory button. men i mitt tilfelle var dette en knapp som gjorde at jeg fløy. jeg håper virkelig jeg kan få tilbake byggetillatelsen min, slik at jeg fortsetter å spille på serveren din. Endret 17. mai 2011 av simenstad97 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Om det ikke står her inne at noen er bannet med navn i bold, så er det bare midlertidig. As for hvordan det har skjedd så har det null å si, jeg har ikke mulighet til å vite om du spiller på brordin sin pc eller om spøkelset til tipptippoldefaren din driver med noe tull, alt jeg vet er at ting har skjedd som ikke skal skje på serveren. That said er det ganske lavmål å jukse online og jeg mister rett og slett lysten og gleden når jeg finner ut av slike ting, vurderte sterkt å bare banne folk med en gang, but no. Lenke til kommentar
ClawsOfDestiny1 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei tror du at jeg kan bli med på denne serveren? In-Game navnet mitt er "ClawsOfDestiny"... Lenke til kommentar
proffenke Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 hei kan jeg få byggetilatelse på serveren din? brukernavet mitt er proffenke Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Må si jeg begynner å bli rimelig lei av griefere : p Det er bare bortkasta..dere aner virkelig ikke hvor lett det fikses. Noen taster, så er alt som det var. Dere ødelegger KUN for dere selv. Grow up! Lenke til kommentar
simenstad97 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 dette er slett ikke siste gang kos dere med denne videoen imens : Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 dette er slett ikke siste gang kos dere med denne videoen imens : vel, over 15 minutter wasted for din del, max ett minutt wasted for arthoz. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 15 minutes of joy, good for you Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Haha, jeg ler. Waste of time. Som folk sier, det er fikset på null komma svisj =) Lenke til kommentar
simenstad97 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 dette er slett ikke siste gang kos dere med denne videoen imens : vel, over 15 minutter wasted for din del, max ett minutt wasted for arthoz. gøy var det. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 gabriel101 bannet for griefing obviously. Tok ikke lange stunda å fikse nei, 4 små kommandoer det så var det gjort, eneste du har klart å gjøre er å bevise for verden at du er en liten unge som ikke er til å stole på for fem flate øre. 3 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Sjovold96, sith12146, rEITEN er bannet for ekstrem griefing av store områder. etfly er også bannet grunnet han accounten hans er sith12146, men hadde liten pause pga cheats så fikk ikke griefa med den. Utrolig hvordan folk skal ta av for en liten pause gitt. Lenke til kommentar
simenstad97 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 wtf... jeg vil ikke at rEITEN og de andre skal få cred for det jeg har gjort, fjern bannen deres! wtf... jeg vil ikke at rEITEN og de andre skal få cred for det jeg har gjort, fjern bannen deres! griefa de også? Lenke til kommentar
heiheiheiheihei Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 hei hei, kan jeg få byggetillatelse på servern deres? brukernavnet er TheRedDevil1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå