m_8 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 søker byggetillatelse navn: Midgen Lenke til kommentar
Ialien Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kan jeg få byggetilatelse ? Navn christian Ingame navn= Emo_Likes_Weed Lenke til kommentar
SnusKake Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kan jeg få byggetilatelse ? Navn Daniel Nystad Ingame navn= Devil_likes_weed ps. skal lage ny bruker snart som heter snuskake Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) enjoy \o or not Endret 2. mai 2011 av arthoz 1 Lenke til kommentar
Haliss96 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 heey, jeg er ikke noob, har spillt Minecraft siden alphaen. er ikke en griefer:) har lest reglene deres og jeg er stor fornøyd med de:) håper dere kan gi meg byggetilatelse her på griznah:) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) jeo11 bannet for verbale angrep samt smågriefing. bjarne97 bannet for å stjele fra adminkista mi, samt prøve å sprenge lageret mitt. Endret 2. mai 2011 av arthoz 2 Lenke til kommentar
DaZpinner Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hei, jeg har spilt litt på serveren som Chordless, det var kontoen til en kompis. Nå har jeg kjøpt Minecraft selv og lurer på om jeg kan få byggetilatelse for min egen konto? In game nick: DaZpinner. Logger inn og spør der også nå Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ønsker å være med. Invitert av Heradon, som jeg ser frem til å bygge med Griefer ikke, og regler ser veldig ok ut. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Bare å joine å skal vi få lagt deg til vettu \o Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) xBiZzKiTx er bannet for å stjele diamanter. xNaitsirk er bannet for å griefe. Endret 4. mai 2011 av arthoz Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
fluff Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kult med norsk minecraft-server, ikke så kult med monsterløs server som gir ut gratis ressurser. Er jo ordentlig survival som er the shit. Bygging er litt mer meh. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hadde vært greiere med monstre litt her og der ja, men hva kan man gjøre når notch ikke engang har lagt til multicore støtte, kjøre på 1/4 kjerner med uoptimisert kode og tilegg skulle ha på monstre fungerer ikke bra :\ (gis btw ikke ut gratis ressurser) Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg vil gjerne være med. Jeg heter Sjorren på Minecraft:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå