Turtledove Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Må si meg enig med Zapturi: Riverside Village <333 YEAH ;D Lenke til kommentar
Angeliuz Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hei igjen ville gjerne vervet enda en venn =D MuzzledWhisper heter han. en av mine beste venner han vil veldig gjerne spille ilag med oss =D Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Bare å få han til å joine det Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hei! Etter å ha spilt Minecraft på diverse hjemmehostede servere i noen måneder, oppdaget jeg denne, og etter en rask titt på kartet var jeg allerede forelsket i serveren. At den var hostet av Opera var også en bonus Det var brukeren "Lovetek" som linket meg til serveren og overbeviste meg om å starte, og jeg har også kontakt med et par andre brukere på serveren. I tillegg er jeg aktiv på IRC, og har derfor fått chattet litt på tross av at jeg ikke spilte. På Minecraft spiller jeg for øyeblikket på brukeren Sebsebeleb, men dette er kun frem til jeg får ordnet med betaling av min egen bruker i løpet av helgen. Derfor søker jeg med dette om en midlertidig byggetillatelse på brukeren Sebsebeleb, så jeg kan få begynt på huset mitt i Riverside(som ser ut til å være en fantastisk by). Lenke til kommentar
Andwar Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hei jeg vil gjerne bli med på denne serveren . Heter det samme på minecraft (Andwar) Lenke til kommentar
leifhedly Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hei, kan jeg få joine serveren? Heter Zaik0 på Minecraft. Vervet and Andwar. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jau, bare å joine så skal jeg legge deg til =) Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hmm, tror du jeg kan få byggetilatelse igjen? var med å bygge den megavannsklia i ørknen.. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Selvsagt, bare å joine! Endret 10. april 2011 av arthoz Lenke til kommentar
Zw Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Disse brukerne er bannet fra vår server grunnet grief / cheat. Be ware deadrox shaz55 slopen brattelid vardn123 Nelvik loln0r Azzinoth Lae95 olejokle Remi92 BimBim141 eXopus snaik DasheyB Ozanuysal Hans240 OT3RN schjetne kyssesyken Anon maastad naessy Mercuri5 tommygun501 Playron Kizzax Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Mulig å få joine? brukernavn er captain_obivous Lenke til kommentar
helgeag Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Heisann, jeg vil gjerne prøve serveren. Brukernavn helgeag Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hei jeg skulle gjerne fått byggetillatelse på serveren. mitt brukernavn er "daxen" Lenke til kommentar
Ueliska Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kan jeg få være med? jeg elsker sånne servere, og Særlig norske =) ~Ueliska Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Hei jeg skulle gjerne fått byggetillatelse på serveren. mitt brukernavn er "daxen" Hei. Du må logge på og få tak i Griznah eller arthoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå