starlounge Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Heisann. jeg vil gjerne joine serveren deres login er Starlounge Lenke til kommentar
starlounge Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hallo jeg vil gjerne joine deres server min login er Starlounge Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Men kanskje også en idé å legge inn denne listen i førstepost? Sikkert ikke ekstremt mange andre enn meg som er interessert da Lite interesse for det, det byttes om på diverse til tider, er jeg som styrer med plugins, mens griznah har førstepost, og som sagt, er /plugins, så blir for mye ork ;P Hallo jeg vil gjerne joine deres server min login er Starlounge Har lagt deg til =) Endret 23. mars 2011 av arthoz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Lite interesse for det, det byttes om på diverse til tider, er jeg som styrer med plugins, mens griznah har førstepost, og som sagt, er /plugins, så blir for mye ork ;P Ser den. Men kan jeg spørre om hva som fikser spawnmarkørene på kartet? Kan ikke se at noen av pluginene på /plugins gjør dette. Ikke direkte i alle fall. Lenke til kommentar
ferd88 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hei, plass til en til? Brukernavn Ferd88 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Hei, plass til en til? Brukernavn Ferd88 Jepp. Bare logge på serveren og høylyse arthoz eller griznah, så skal vi fikse. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Lite interesse for det, det byttes om på diverse til tider, er jeg som styrer med plugins, mens griznah har førstepost, og som sagt, er /plugins, så blir for mye ork ;P Ser den. Men kan jeg spørre om hva som fikser spawnmarkørene på kartet? Kan ikke se at noen av pluginene på /plugins gjør dette. Ikke direkte i alle fall. Det er jeg som selv har skrevet de i python =) Lenke til kommentar
magnerolf Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Heisann. Jeg kjøpte (dessverre? ) spillet for noen dager siden, og har fått litt dilla... Kan jeg (magne_rolf) få tilgang til serveren? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Heisann. Jeg kjøpte (dessverre? ) spillet for noen dager siden, og har fått litt dilla... Kan jeg (magne_rolf) få tilgang til serveren? HEY! Ikke kom her og kopier min søknad! Heisann. Jeg kjøpte (dessverre? ) spillet for noen dager siden, og har fått litt dilla... Kan jeg (obrestad) få tilgang til serveren? 2 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 haha, drøy copypaste da Lenke til kommentar
magnerolf Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg er lat, la meg da. Ny søknad: Hei, jeg vil spille på serveren. Fornøyd? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 MUHAHAH, nå har skaperen av minecraft fått en slant penger pga meg, får kompisen min byggetilatelse? Han heter birel22 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Lagt til, have fun dudes :> Lenke til kommentar
bukkis Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 hei kunne jeg ha fått byggetilatelse? ingame nick: bukkis har spilt en stund på hardwork så kan spillet bra Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jepp, bare å komme innpå (igjen) så skal jeg legge deg til *;D Lenke til kommentar
roaral Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei, kan Cookie_MonsterXI få byggetillatelse? Han er en venn av Knight_wolf -roaral Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Æ digge serveren Ville bare si det ^.^ 2 Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Æ digge serveren Ville bare si det ^.^ Den er ikke digg, den er Überkul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå