arthoz Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 rwp98 er blitt bannet for stjeling. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vil bare si at dere er veldig flinke server-verter! Er utrolig fornøyd med å spille på serveren synes dere er flinke til å ta vare på miljøet, og tar tak i problemer med en gang Spiller mye mer på den enn den jeg har stående hjemme (som typen hoster). Koser meg skikkelig! Mange hyggelige brukere som tar godt imot "nye" på serveren Gleder meg masse til å se flere av alles arbeid som popper opp etterhvert Og som sagt tidligere: Keep up the good work! 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Flott å se noen andre som er over elleve som spiller på Griznah Hvis den utviklingen fortsetter kan jeg faktisk muligens bestemme meg for å returnere, men for øyeblikket er det alt for mange småunger som griefer uten å bli bannet for det at det er noen vits i å begynne med store prosjekt der. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Får du skjerpe deg Pokey, til å klage på de som er yngre er du et fryktelig eksempel på noen som er eldre. Eneste du gjør er å klage og spre negativitet, han som hadde gravd på den lille tomta di som var dårlig markert unnskyldte seg for feilen, fant et fint nytt område rett ved og flata ut det for deg. Han har gjort mye på serveren og er en hjelpsom fyr som bringer spillglede for andre, som også viste seg når han drev å flata ut da folk kom for å hjelpe han. Skulle jeg bannet alle for hver minste feil de gjør, hadde serveren vært øde. Ja, du også hadde vært bannet første dagen du kom på serveren om det hadde vært slik. 4 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) kolumkolum er bannet for stjeling. Volumknappen er bannet for stjeling Må få unnskylde så meget for glippen jeg har gjort her, har sett feil på timestamps så tok feil fyr, slik kan det dessverre gå når man er trøtt og har sovet for lite, får håpe det er ingen ill feelings :\ Riktig person er nå bannet. Endret 6. mars 2011 av arthoz Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hei! Ser det er noen som har blitt bannet for å ha planta og tatt vekk lava og vann. Antar at dette skjer dersom de gjør det på noen andres "tomt"? For jeg har "planta" vann ved flere anledninger. Skjønner også ut ifra det jeg har lest (har lest hvert eneste innlegg i hele tråden! ) så skjønner jeg at det er en del nulltoleranser, og blir litt usikker på hvor limiten går. Håper ikke jeg har brutt noen (hadde vel hørt det by now?), og kommer ikke til å bryte noen (i hvert fall ikke med vilje). Har lest førsteposten, men lurte på om det går an å få en litt mer detaljert beskrivelse? Oppfører meg som vanlige mennesker, men er redd for overtramp uten at jeg er klar over det. Tenker det er bedre å spørre enn å gå rundt og lure Endret 3. mars 2011 av triha Lenke til kommentar
Paradox_stian Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 kunne du unbanna meg, nå har jeg vært banna en godt stund og ønsker å bli med igjen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 God stund? Én uke? Hadde satt pris på om vi ikke hadde tyver på serveren Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 kunne du unbanna meg, nå har jeg vært banna en godt stund og ønsker å bli med igjen. Hvorfor skal han akkurat unbanne deg. Har du gjort noe er det ingen garanti at du ikke gjør det igjen. Bedre og holde folk ute som ikke klare å spille etter reglene. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Får du skjerpe deg Pokey, til å klage på de som er yngre er du et fryktelig eksempel på noen som er eldre. Eneste du gjør er å klage og spre negativitet, han som hadde gravd på den lille tomta di som var dårlig markert unnskyldte seg for feilen, fant et fint nytt område rett ved og flata ut det for deg. Han har gjort mye på serveren og er en hjelpsom fyr som bringer spillglede for andre, som også viste seg når han drev å flata ut da folk kom for å hjelpe han. Skulle jeg bannet alle for hver minste feil de gjør, hadde serveren vært øde. Ja, du også hadde vært bannet første dagen du kom på serveren om det hadde vært slik. Hva i all verden er det du snakker om? Tomta var ikke dårlig markert, og jeg fikk aldri noen unnskyldning. Bare "her har du en annen tomt", som ikke engang var flatet ut da jeg faktisk logget på for å bygge. Jeg klager ikke på alle som er yngre, men når jeg blir griefet av tolvåringer konstant uten at de får noen konsekvenser for det synes jeg du bør vise forståelse for at jeg blir irritert. Min og andres spillopplevelse blir ødelagt av at barn som er for unge til å kommunisere skikkelig på internett oppfører seg som noen komplette respektløse tullinger. Det vi jobber hardt og lenge for blir ødelagt av andres idioti og inkompetens. Hva i guds navn gjorde jeg den første dagen jeg kom på serveren? Utforsket den? Bygde et hus der det ikke var noe fra før av? Hilset på folk som spilte der? Endret 3. mars 2011 av Pokey Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei! Ser det er noen som har blitt bannet for å ha planta og tatt vekk lava og vann. Antar at dette skjer dersom de gjør det på noen andres "tomt"? For jeg har "planta" vann ved flere anledninger. Skjønner også ut ifra det jeg har lest (har lest hvert eneste innlegg i hele tråden! ) så skjønner jeg at det er en del nulltoleranser, og blir litt usikker på hvor limiten går. Håper ikke jeg har brutt noen (hadde vel hørt det by now?), og kommer ikke til å bryte noen (i hvert fall ikke med vilje). Har lest førsteposten, men lurte på om det går an å få en litt mer detaljert beskrivelse? Oppfører meg som vanlige mennesker, men er redd for overtramp uten at jeg er klar over det. Tenker det er bedre å spørre enn å gå rundt og lure Om noen blir banna for å plante/fjerna vann/lava så er det fordi de har gjort det på steder som ikke er deres egne med vilje, som f.eks. i hele lava midt i spawn eller på trebygninger så de brenner ned. Det er helt fritt ellers å bruke det som du vil, så er ingenting å uroe seg for. (og gjør du/andre feil med lava hos deg selv og brenner ned huset ditt, kommer jeg og redder det om man vil det, om det ikke skjer masse ganger da ) Det er nulltoleranse for stjeling og griefing(ødelegge andres hus, tenne på ting etc), andre overtredelser som å snoke i andres kister spørs helt ann på situasjonen, men et lager(gjerne skilta eller kan kun åpnes med jerndør) du ikke har fått lov til å gå inn, blir det 3dager tempban (permban for stjeling ofc) kunne du unbanna meg, nå har jeg vært banna en godt stund og ønsker å bli med igjen. Skjer ikke, du kommer aldri inn igjen. Hva i guds navn gjorde jeg den første dagen jeg kom på serveren? Utforsket den? Bygde et hus der det ikke var noe fra før av? Hilset på folk som spilte der? Lyve(alder, navn ref KKK-katedralen), ikke oppføre deg som folk i chatten, gjelder hele gjengen du kom med forøvrig, Photuris ble jo bannet for nettopp dette for han ikke klarte dy seg med kvalme selv etter advarsel, som skal være unødvendig å gi i første omgang, selvom det ikke står som en spesifikk regel. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 torjus95 er bannet for griefing av bytteveggen. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Poster reglene på nytt jeg: Regler:Server er åpen for alle, men man må søke om generell byggetillatelse, det gjøres i denne, og kun denne tråden. Ikke grief, altså ikke ødelegg andres ting eller sett fyr på skogområder du ikke bygger i. Ikke juks, dette gjelder alt fra flying og noclip til duplikering Ikke stjel fra andre, dette gjelder også fra bygg og steder som har vært uten aktivitet en god stund Ikke bygg på/over eller helt inntil andre sine bygg uten å spørre de først, om du er usikker så spør arthoz. Ikke utvid kartet unødvendig mye, vil du ha et område for deg selv langt unna alle andre så si i fra til arthoz, er det noe ressurser som mangler kan også arthoz og mods ordne dette Vi forbeholder oss retten til å banne brukere, uten forvarsel, ved brudd på regler, eller for annen misbruk eller dårlig oppførsel. Stjeler du, så er det permban, uten mulighet for benåding. Så skjerp deg og ikke gjør dumme ting! Lenke til kommentar
hSelmer Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei! Nicket mitt er fredrikhio, og jeg ønsker å få byggetilatelse på serveren Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tusen takk! Føler meg litt mer sikker nå i hvert fall Her gjelder rett og slett skjønn fornuft! Oppfør deg sånn som du ville gjort irl. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei! Nicket mitt er fredrikhio, og jeg ønsker å få byggetilatelse på serveren Jepp, bare å joine så skal du få bli addet =) Tusen takk! Føler meg litt mer sikker nå i hvert fall Her gjelder rett og slett skjønn fornuft! Oppfør deg sånn som du ville gjort irl. Indeed, er ingenting å uroe seg for ;D Lenke til kommentar
kolumkolum Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 jeg sverger på at det ikke var meg som stjal di diamantene fra FoCuZVertX. bare spørr ham. Lenke til kommentar
kolumkolum Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 kommer jeg seriøst ikke inn fordi det står i loggen din at jeg hadde vært i Focuz sin kiste sammen med 2 andre? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Poster reglene på nytt jeg: Jeg brøt ingen av disse reglene, Arthoz. Da han fyren spurte om hvor gammel jeg var svarte jeg 16. Jeg er 16. Lenke til kommentar
Xenomorphis Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 hoho! Nå må virkelig rose dere alle her! Har ikke sjekka ut servern på lenge nå, og da jeg kom inn for å se på oversiktsbildet ble jeg virkelig overasket! Masse kudos til alle sammen og spessielt Griznah som startet det hele =) Husker servern da det bare var noen få bygninger der, hehe. Keep up the good work ^.^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå