Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!

Anbefalte innlegg

Paradox Stian:

Du er, som nevn over banna for stjeling av diverse.

Om det var du, eller noen som lånte kontoen din, spiller ikke noen rolle. Du har ansvar for bruk av kontoen din, og når de du låner den bort til kødder det til for deg, så går det utover deg.

For vår del, som driver serveren, er det characteren "Paradox_stian" som stjal, og det er dermed den som blir banna. That's life. Vi kan ikke drive å sjekke hvem som fysisk spiller på din konto...

Anbefaler til neste gang du låner bort din virtuelle identitet, at du passer på at de som låner den oppfører seg.

Og, lykke til med å finne en ny, gøy MP server.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beta 1.3 er ute, men serveren er IKKE oppdatert enda, skal selvsagt prøve å få dette til fortest mulig men det er mulig det tar en god stund pga masse nye ting inkludert nytt filformat for kart

Om du vil spille på serveren må du ta vare på din gamle versjon av minecraft og ikke oppdatere den!

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Liten oppdatering, om du enda ikke har oppdatert så kan du gjøre sånn her for å ikke oppdatere:

Last ned minecraft.exe fra http://www.minecraft.net/download.jsp

Dette er en ny launcher som er sikrere, men gir deg også mulighet til å ikke oppdatere før du faktisk sier ja til det!

Skal se om jeg finner noe ordning til dere som allerede har oppdatert også, stay tuned!

Så igjen:

1) Last ned minecraft.exe

2) Login

3) Trykk "Not Now" når den spør om oppdatering

4) Hopp inn på serveren og ha det moro =)

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Oppdatering!

De fleste plugins trenger oppdatering for å fungere igjen, så serveren vil ikke bli oppdatert før muligens sent i kveld, selvom jeg egentlig tviler det blir så tidlig, ikke at jeg har noen ETA at all, ting fungerer når de fungerer, ikke før, jeg sjekker sidene etter oppdatering konstant og vil teste ting fortløpende ;P

Serveren vil selvsagt kjøre med gammel versjon i mellomtiden så er bare å spille som før med gammel klient

Lenke til kommentar

Serveren er nå på beta 1.3!

Det er masse bugs, og flere plugins har måttet bli disablet pga det, andre ting fungerer ikke helt 100%, håper bare det ikke er noen av disse bugsa som evnt ødelegger verdenen.

Jeg vil prøve å oppdatere til nyere og forhåpentligvis bedre versjoner fortløpende så kan hende server går ned en gang i blandt, eller i aller verste tilfelle, en bug som gjør at kart blir korrupt og det må rollbackes noen timer.

Liste av forandringer:

• - Null Warp system
  • - Ingen Farger på nick
  • - Teleportering gjør at chunks loader veldig treigt og rart.
  • - /home blir resatt for hver restart av server
  • + Dagene er nå dobbelt så lange som netter.

Hadde en bug en stund der blokker plassert i tomrom ble registrert feil så det ble umulig å fjerne blokkene, men tror jeg fant ut hva som gjorde det, men skjer det igjen, så si i fra så skal jeg ordne det =)

Men før noe mer oppdateringer trenger arthoz litt søvn!

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

hei kan jeg få være med heter olekris

Ja, kom inn på serveren så jeg kan legge deg til, spillere må være på serveren for å bli lagt til grunnet ny plugin :\

Andre oppdateringer:

Prøvde å skru på monstre, men det lagga ned klientene i nærheten til det ubrukelige så må nok vente en stund til på det :\

Lenke til kommentar

Jepp, bare å joine serveren Benleo så skal jeg legge deg til =)

Ny Regel: Snoking i kister som befinner seg i rom som enten er skilta med lager/ingen adgang, eller er kun tilgjengelig gjennom jerndør(eller ødeleggelse av blokker vil nå bety 3dager tempban. Om noe mangler så blir det selvsagt permban. Unntak er om eieren av kista sier det er greit når det eventuelt gjøres en sjekk på det.

Regelen vil gjelde helt til det kommer kistelogging som er 100%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...