arthoz Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Du blir ikke lagt til da det første du gjorde når du joina var å kalle noen hore samt at du(evnt søskenbarnet ditt) gjorde noe tåpelig på en annen server som kosta deg byggetillatelsen der for litt siden. Lenke til kommentar
fredrikse Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 kom igjen da, lover å oppføre meg Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Slipper ikke inn folk jeg finner ut har griefa på andre steder uansett hva de måtte love. 2 Lenke til kommentar
kolumkolum Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 hei, jeg (kolumkolum) venn av FoCuZvertX og Paradox_stian vil veldig gjerne få byggetilatelse på servern. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Lagt til! have fun =) Lenke til kommentar
Paradox_stian Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei, Paradox_Eirik ønsker byggetillatelse, kan dette gjøres? Takk Paradox-Crew Lenke til kommentar
Paradox_stian Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei, Paradox_Eirik vil bli med, kan dette fikses? Hilsen The Paradox Crew Lenke til kommentar
RainBowHawk Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei, jeg heter RainBowHawk, jeg er venn med KolumKolum, Paradox_stian of FoCuZVertX. Jeg ønsker byggetillatelse på serveren. brukernavn:RainBowHawk MVH rainbowhawk Lenke til kommentar
Entramce Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Yo dawg! Kunne jeg Lovetek (friend of Kolumkolum, paradox crex og flere) fått bygge tillatelse på severen? As i said: Lovetek er username Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Lagt til alle 3, enjoy \o Lenke til kommentar
TheBrowMan Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Heisann! Er det mulig og få byggetillatelse for 2? TheBrowMan og buldo buldo er altså lillebroren min. Han kan også søke selv, hvis det trengs Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Lagt til begge to =) Lenke til kommentar
Fish Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei Mitt navn på Minecraft er Afterlife_FisH og jeg lurer på om jeg kan få byggetillatelse. Jeg spiller også på Hardwork! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jepp, lagt til, sett deg aktiv der så ;P Sorry at jeg ikke la ikke merke til det før nå, men vært opptatt så bare fulgt med ingame ^^ Til andre som syns de må vente lenge etter post så bare join serveren, se deg rundt og hils på folk så legger jeg nok merke til dere =) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Heisann, du som heter ChristianTorres in-game. Jeg vet at du tok tingene mine fra da jeg falt ned i det svære hullet du/dere bygde på tomta vår. Alle de verdiløse greiene lå igjen men diamanthakken og mine tre stacks med ved var borte, like før du disconnectet rett ved siden av. Gi meg de tilbake. Dette er griefing. Farm dine egne ting. Endret 20. februar 2011 av Pokey 1 Lenke til kommentar
Nesful Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Heisann! Har spilt minecraft i en god stund og kan mye om spillet. Jeg har vært ganske aktiv på hardwork sin server fram til nå, men siden den har begynt å bli ustabil, tnkte jeg skulle prøve meg på en annen server. Jeg har lest reglene, og vil følge dem så godt som jeg bare kan. Minecraft nick: WIBEz Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Heisann, du som heter ChristianTorres in-game. Jeg vet at du tok tingene mine fra da jeg falt ned i det svære hullet du/dere bygde på tomta vår. Alle de verdiløse greiene lå igjen men diamanthakken og mine tre stacks med ved var borte, like før du disconnectet rett ved siden av. Gi meg de tilbake. Dette er griefing. Farm dine egne ting. Han hadde ingenting av de tingene i inventory, og brukte heller ikke kiste i perioden rundt da, så nei, han tok de ikke. Heisann! Har spilt minecraft i en god stund og kan mye om spillet. Jeg har vært ganske aktiv på hardwork sin server fram til nå, men siden den har begynt å bli ustabil, tnkte jeg skulle prøve meg på en annen server. Jeg har lest reglene, og vil følge dem så godt som jeg bare kan. Minecraft nick: WIBEz Jepp, allerede lagt til =) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Enten tok han de eller så bugget det seg så alle tingene jeg hadde som faktisk har en verdi forsvant sporløst. Lenke til kommentar
Thomas_E Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 jeg Thomas_Eidsand ønsker byggetilatelse på deres server Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Han kan ha gitt bort noe til en venn, for å ikke bli bannet Endret 20. februar 2011 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå