cowboy bob Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 I lol'd. Nå går vi ihvertfall ikke tom for tre Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Oppdatert serveren litt, toolrepair er tilbake på alle tools nå så lenge man har raw mats for de i inventory når man tar /rep, teste manuelt noen dager så blir det kanskje autorepair igjen etter det. diamant pickaxe er det kun 24 redstone som gjelder for repair. Ny plugin(igjen) for farger, så det kan hende det er noen som har mista fargen sin siden jeg har glemt av hvilken du evnt hadde Lenke til kommentar
petter_lysgaard Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei vil gjerne bli med. Har en del jeg kjenner på serveren og er ikke den som ødelegger for andre. ign: petter_lysgaard Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jepp, du er lagt til =) Lenke til kommentar
petter_lysgaard Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg får ikke kommet inn på serveren deres. når jeg prøver krasjer minecraft og det står: Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 03.02.11 20:02 Minecraft: Minecraft Beta 1.2_02 OS: Windows Vista (x86) version 6.0 Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: ATI Radeon HD 4800 Series version 3.2.9756 Compatibility Profile Context, ATI Technologies Inc. java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: 74 at java.lang.String.charAt(Unknown Source) at nh.a(SourceFile:152) at nh.a(SourceFile:119) at pe.a(SourceFile:238) at ll.b(SourceFile:346) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:668) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) --- END ERROR REPORT ac5c34ee ---------- Hva gjør jeg ? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg får ikke kommet inn på serveren deres. når jeg prøver krasjer minecraft og det står: Hva gjør jeg ? Hei, ser ut som en broadcast, player message er lengre en det klienten takler og klienten crasher. Tru det er feilen uten å være helt sikker. Lenke til kommentar
jonasxb Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 kan jeg(jonasxb) få tilgang til serveren=) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 @petter_lysgaard: prøv å join nå, tipper det var som Tj-nome sa at player message var for lang pga ditt lange nick, ikke hatt noe problem med det før nå :\ @jonasxb: jau, du er lagt til. Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei! Kan eg få byggerettigheter? Brukernavnet er AndyBay Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jepp, du har blitt lagt til =) Lenke til kommentar
Martin_hopstad Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hei! Jeg har en del venner som spiller her og vil gjerne bli med, er til å stole på. Nick: Martin_hg Endret 5. februar 2011 av Martin_hopstad Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Server oppdatert litt, forhåpentligvis litt mindre bugs! Oppdatarte også kartsida med basic info inkl. lenke for denne tråden. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg, Kn0tM4n vil også bli med Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det skal du få lov til vettu =) Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kan jeg joine serveren? Er inne atm Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Elsker forumet Endret 7. februar 2011 av Cryztek Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Lagt til, velkommen \o( Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Trodde blekkulf'er bodde under vann.. men så feil kan man ta Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 haha nice, aldri sett det før selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå