mghogli Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei, jeg driver fortsatt å pusler litt, men sliter med å få furnace til å funke hver gang. Kan ikke holde på å lage 20 furnacer hver gang jeg prøver å smelte 6 stålbiter Bare jeg som sliter med at smelting stopper opp halvveis? (ja jeg bruker nok coal/tre) Fins det noen fix for det i såfall? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Ingen fix jeg vet om, for meg har dem kun stoppa hvis dem går tom for brennstoff. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1012&t=23483 Denne du kjører på din server? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1012&t=23483 Denne du kjører på din server? Nei, jeg kjører ingen mods på serverene mine. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noe galt med serveren, Sub? Får timed out hele tiden Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Noe galt med serveren, Sub? Får timed out hele tiden Den var nede i 5-10 min mens jeg fikset noe greier. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Må ikke gjøre sånt! hehe. Trodde det var noe galt! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har du oversikt over de mest aktive spillerene? Håper jeg blir trusted snart, er lei av å leite etter kull og hugge tre Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har du oversikt over de mest aktive spillerene? Håper jeg blir trusted snart, er lei av å leite etter kull og hugge tre Da jo 1/3 av spillet Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hadde satt pris på en inivte Heter Hantypen der også Begynte å spille for to dager siden, og er allerede superhekta. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har du oversikt over de mest aktive spillerene? Håper jeg blir trusted snart, er lei av å leite etter kull og hugge tre Da jo 1/3 av spillet Hehe, ja.. Men der jeg er det ikke kull! Funnet kun 2 kullforekomster der hvor jeg er. Tre er forsåvidt greit nok, må jo ha det for å lage verktøy og diverse, but still. Kjipt å måtte starte på ny hver gang. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det blir enklere når chest fungere slik du kan lagre diverse items (kull, verktøy osv.) Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det blir enklere når chest fungere slik du kan lagre diverse items (kull, verktøy osv.) Noe status på fix på dette? Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vil gjerne være med. Brukernavn: lordgraven Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det blir enklere når chest fungere slik du kan lagre diverse items (kull, verktøy osv.) Noe status på fix på dette? Du kan sjå What to do listen til Notch her: http://www.toodledo.com/views/public.php?id=td4b49fbf9c05a0 Lenke til kommentar
silinox Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hei gidder du å legge meg til i serveren? navnet er : silinox Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Har du oversikt over de mest aktive spillerene? Håper jeg blir trusted snart, er lei av å leite etter kull og hugge tre Jeg har bare oversikt over antall logins so far, det hjelper ikke så mye. Om man er trusted eller ikke hjelper hverken på kull eller ved altså, jeg står ved det som står i første posten. Hvis du vil ha easymode, så er det andre servere for det. In other news: E: 2010-09-06 18:11:37 [iNFO] [CONSOLE] Hantypen has been allowed. E: 2010-09-06 18:11:52 [iNFO] [CONSOLE] lordgraven has been allowed. E: 2010-09-06 18:12:03 [iNFO] [CONSOLE] silinox has been allowed. Endret 6. september 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Forsåvidt sant, er lei av easymode, men har blitt spoiled, så det henger litt igjen enda. -Men har begynt å plassere ut alt jeg kan av mats og fakkel før jeg logger, så slipper jeg å stresse noe mer med det Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Det blir enklere når chest fungere slik du kan lagre diverse items (kull, verktøy osv.) Noe status på fix på dette? Er vel sagt at at serverside inventory er en av de aller høyeste prioene, og tror det ligger i anti-hack biten. Jeg tipper i løpet av denne uka hvis han har tid til å kode. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Hvis folk ikke kan ligge unna andres byggeplasser/konstruksjoner så blir det full stopp på serveren! Er ikke gøy å måtte bruke en halvtime å rydde plassen sin fordi folk er "morsomme" eller hvanåenn grunnen er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå