Grøgger Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Hei! Bare så du vet det har jeg allerede tillatelse fordi dere la til "Volumknappen", som også var en annen forumprofil jeg hadde for en stund siden. Må bare si at jeg er veldig imponert av hvor aktive dere moderatorer/sjefene har vært! Endret 2. januar 2011 av Grøgger Lenke til kommentar
BlueSnorkel Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg vil være med på leken! Let me in! =] Bruker: BlueSnorkel Endret 3. januar 2011 av BlueSnorkel Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Oppdatering på server! Nevne det her også da, har lagt til 2 nye warps, røverland (sør for spawn) og fyrtårn (sørvest). Har også lagt til en plugin, ToolRepair heter den, det er autorepair for verktøy når de ødelegges, hvis: For alle verktøy: Har det som trengs for å lage en ny (f.eks. steinspade så må du ha 1 cobblestone og 2 sticks i inventory) For diamant-hakke: Samme som over eller om du har 16 redstone i inventory når den blir ødelagt får du ny med det. Altså må man fortsatt ha diamanter om man vil ha diamantspader og økser, men ikke for hakke, det betyr også at man kan spare plass ellers brukt på tools =) Det skjer automatisk så pass på om når du bruker diamanthakke og vil spare på redstone. Om/når/hvis jeg føler for det, blir kostnaden for diamanthakka forandra på, eller jeg fjerner pluginen, sier selvsagt i fra først. Hvis noen lurer på noe er det bare å spørre her, ingame eller på IRC =) Endret 3. januar 2011 av arthoz Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Arthoz, kan du gi tillatelse til en venn av meg?: Vallrboy Han har ikke diskusjon.no profil, og ser heller ikke grunn (både meg og han) til å lage en bare for det. Så hvis du hadde vært så snill. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Arthoz, kan du gi tillatelse til en venn av meg?: Vallrboy Han har ikke diskusjon.no profil, og ser heller ikke grunn (både meg og han) til å lage en bare for det. Så hvis du hadde vært så snill. Vi har hatt krav om dette til andre tidligere. Jeg lar arthoz ta avgjørelsen siden han styrer med det til daglig dog. Lenke til kommentar
larjo11 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hei! Lurte bare på om jeg også kunne være med? Edit: Upps, glemte å si ID'en min: larjo x) Endret 5. januar 2011 av larjo11 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Begge er lagt til. Så får også Volumknappen ta støten om Vallrboy gjør noe dumt =) Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Begge er lagt til. Så får også Volumknappen ta støten om Vallrboy gjør noe dumt =) Jada, han er en god venn av meg så han kommer nok ikke til å gjøre noe! Takk for vennligheten. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har rydda opp i brukerlista en god del(trengtes!), alle som ikke har vært logget inn siste måneden er fjerna, bare å komme ingame og skrike hvis du vil bli lagt til igjen, samme gjelder selvsagt om jeg har fjerna noen som har vært innlogga siste tiden ved feil =) Lenke til kommentar
StayPuft Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 kan du legge til meg kukenkarl ingame! Lenke til kommentar
StayPuft Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 kan du legge til kukenkarl Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dessverre får du ikke byggetillatelse her grunnet misbruk på hardwork.no, om de lar deg få bygge der noen gang igjen er du også velkommen til å søke igjen her også. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Da har beta 1.2 kommet ut, men vi vil kjøre gamle versjonen til bukkit eller hmod blir oppdatert skikkelig Om du vil spille videre må du ta backup av bin mappa i %appdata%\minecraft, og pakke den ut i samme folder etter du har oppdatert for du kommer ikke inn med nye versjonen. Eller bare ikke stenge minecraft klienten i det hele tatt. =) Lenke til kommentar
McScrøll Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 arthoz, hvordan nedgraderer du sånn at man kan bruke serveren? da jeg tar bin fila kommer det bare ''Innhold fjernet pga Copyright. The one major rule Do not distribute anything I've made. This includes the client and the server software for the game. This also includes modified versions of anything I've made. In order to maintain control of the project, I need all game downloads to come from a single central source. I hope you understand. '' :hmm: Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Du driver med noe gamle saker nå? Hvis du ikke hadde tatt backup av bin-mappa før du oppdaterte blir du nesten nødt til å vente på at vi oppdaterer serveren, eller gjøre det på mindre lovlige måter som jeg ikke vil fortelle her =) Håper vi får oppdatert ganske raskt, men i mens kan du jo alltids teste ut alle de nye tingene i singelplayer så lenge? Lenke til kommentar
McScrøll Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 NICE!!!! Oppdateringene er DRITKULE!!! gleder meg til serveren starter opp igjen!!! 2 nye trætyper, 2 nye farger på sau, og ny ore som lager blåfarge, og en slags luncher og en sak med redstone med tre rundt! Se blide | | V Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 ok -.- Crafthub har lagt ut den game Minecraft.jar Berre la den overskrive den nye og du kan spille på serveren Lenke til kommentar
McScrøll Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 lite avbrekk, noen som veit hvor zoomen til snagit editor er? lager profilbilde men finner ikke zoom, så er vanskelig og klippe rundt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå