Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!

Anbefalte innlegg

Hei! :) Bare så du vet det har jeg allerede tillatelse fordi dere la til "Volumknappen", som også var en annen forumprofil jeg hadde for en stund siden.

Må bare si at jeg er veldig imponert av hvor aktive dere moderatorer/sjefene har vært!

Endret av Grøgger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatering på server!

Nevne det her også da, har lagt til 2 nye warps, røverland (sør for spawn) og fyrtårn (sørvest).

Har også lagt til en plugin, ToolRepair heter den, det er autorepair for verktøy når de ødelegges, hvis:

For alle verktøy: Har det som trengs for å lage en ny (f.eks. steinspade så må du ha 1 cobblestone og 2 sticks i inventory)

For diamant-hakke: Samme som over eller om du har 16 redstone i inventory når den blir ødelagt får du ny med det.

Altså må man fortsatt ha diamanter om man vil ha diamantspader og økser, men ikke for hakke, det betyr også at man kan spare plass ellers brukt på tools =)

Det skjer automatisk så pass på om når du bruker diamanthakke og vil spare på redstone.

Om/når/hvis jeg føler for det, blir kostnaden for diamanthakka forandra på, eller jeg fjerner pluginen, sier selvsagt i fra først.

Hvis noen lurer på noe er det bare å spørre her, ingame eller på IRC =)

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Arthoz, kan du gi tillatelse til en venn av meg?:

Vallrboy

Han har ikke diskusjon.no profil, og ser heller ikke grunn (både meg og han) til å lage en bare for det. Så hvis du hadde vært så snill. :innocent:

Vi har hatt krav om dette til andre tidligere. Jeg lar arthoz ta avgjørelsen siden han styrer med det til daglig dog.

Lenke til kommentar

Jeg har rydda opp i brukerlista en god del(trengtes!), alle som ikke har vært logget inn siste måneden er fjerna, bare å komme ingame og skrike hvis du vil bli lagt til igjen, samme gjelder selvsagt om jeg har fjerna noen som har vært innlogga siste tiden ved feil =)

Lenke til kommentar

Da har beta 1.2 kommet ut, men vi vil kjøre gamle versjonen til bukkit eller hmod blir oppdatert skikkelig

Om du vil spille videre må du ta backup av bin mappa i %appdata%\minecraft, og pakke den ut i samme folder etter du har oppdatert for du kommer ikke inn med nye versjonen. Eller bare ikke stenge minecraft klienten i det hele tatt. =)

Lenke til kommentar

arthoz, hvordan nedgraderer du sånn at man kan bruke serveren?

da jeg tar bin fila kommer det bare

''Innhold fjernet pga Copyright.

The one major rule

Do not distribute anything I've made.

This includes the client and the server software for the game.

This also includes modified versions of anything I've made.

In order to maintain control of the project,

I need all game downloads to come from a single central source.

I hope you understand. ''

:hmm: :hmm:

Lenke til kommentar

Du driver med noe gamle saker nå?

Hvis du ikke hadde tatt backup av bin-mappa før du oppdaterte blir du nesten nødt til å vente på at vi oppdaterer serveren, eller gjøre det på mindre lovlige måter som jeg ikke vil fortelle her =)

Håper vi får oppdatert ganske raskt, men i mens kan du jo alltids teste ut alle de nye tingene i singelplayer så lenge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...