Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei kan jeg få lov og få vere med i:mc.griznah.net??? jeg heter håvard og har bruker som heter havardbar:)

Hai. Vil gjerne ha rettigheter til å bygge. Hilsen Susp!

Lagt til =)

Vil bare minne om IRC kanalen vi har på QuakeNet, kanalen er #mc.griznah.net og er åpen for alle =)

Hva med meg? ;O avalan94

Endret av avalan94
Lenke til kommentar

KONKURRANSE!

Da er det på tide med en ny konkurranse på serveren. Det blir denne gang et rebusløp, der det er om å gjøre å løse gåter, og finne veien til en gjemt skatt.

På vei til skatten trengs det intellekt til å løse gåter, unngå feller, og finne raskeste veg til målet. Det kreves ingen resurser av deltakerne, og du trenger ikke være veldig erfaren spiller for å vinne løpet. Jeg anbefaler også å la verdisaker bli liggende hjemme, da det kan hende ting går litt galt dersom dere gjør feil.

Den som først klarer å finne veien til målet, vil finne en kiste, med en hel del godbiter oppi. (Spesielle ønsker til hva som bør være oppi denne? Svar i tråden.)

Er DU klar for en sosial og artig kveld på minecraft, med en god runde rebusløp?

TID: Lørdag 11/12 klokken 19:00.

Det er noen enkle regler for jakten:

- Det er ikke lov å rive eller sette ut blokker under rebusløpet.

- Dersom du skulle ramle nedi et hull, og ikke komme deg opp eller ut, er veien ut fra dette nærmeste warp.

- Er du usikker på om noe du vil gjøre er lov, så spør :p

Lenke til kommentar

Da har arthoz hatt det litt morosamt med mappet og lagt til noen få ting, nemlig kompass(rødt er nord, for de som ikke har hilst på kompass før), og markers for spawn, warps og spillernes /home, er også slutt på redirecten som vi har hatt.

For å se på kartet er det bare å besøke http://mc.griznah.net som vanlig.

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

KONKURRANSE!

Da er det på tide med en ny konkurranse på serveren. Det blir denne gang et rebusløp, der det er om å gjøre å løse gåter, og finne veien til en gjemt skatt.

På vei til skatten trengs det intellekt til å løse gåter, unngå feller, og finne raskeste veg til målet. Det kreves ingen resurser av deltakerne, og du trenger ikke være veldig erfaren spiller for å vinne løpet. Jeg anbefaler også å la verdisaker bli liggende hjemme, da det kan hende ting går litt galt dersom dere gjør feil.

Den som først klarer å finne veien til målet, vil finne en kiste, med en hel del godbiter oppi. (Spesielle ønsker til hva som bør være oppi denne? Svar i tråden.)

Er DU klar for en sosial og artig kveld på minecraft, med en god runde rebusløp?

TID: Lørdag 11/12 klokken 19:00.

Det er noen enkle regler for jakten:

- Det er ikke lov å rive eller sette ut blokker under rebusløpet.

- Dersom du skulle ramle nedi et hull, og ikke komme deg opp eller ut, er veien ut fra dette nærmeste warp.

- Er du usikker på om noe du vil gjøre er lov, så spør :p

Starter om 10min!

Lenke til kommentar

Konkurransen er OVER.

Takk for god deltagelse. Mye fun. Jeg satser på at alle som var med koste seg, til tross for at den muligens varte litt lenge...

Vinneren denne runden var Xaeen.

Og agrold: Satser på at det var ok at jeg lånte skattejakthytta :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...