MartinWobble Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg vil bygge! MartinWobble Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) OMG!!.... Ingen som kan vær så snill å kjøpe det til meg da? Heter ollee48. Slik at jeg kan begynne å bygge! Endret 6. desember 2010 av Ollee48 Lenke til kommentar
havardbar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hei kan jeg få lov og få vere med i:mc.griznah.net??? jeg heter håvard og har bruker som heter havardbar:) Lenke til kommentar
Susp Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Hai. Vil gjerne ha rettigheter til å bygge. Hilsen Susp! Endret 6. desember 2010 av Susp Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hei kan jeg få lov og få vere med i:mc.griznah.net??? jeg heter håvard og har bruker som heter havardbar:) Hai. Vil gjerne ha rettigheter til å bygge. Hilsen Susp! Lagt til =) Vil bare minne om IRC kanalen vi har på QuakeNet, kanalen er #mc.griznah.net og er åpen for alle =) Lenke til kommentar
MartinWobble Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hei kan jeg få lov og få vere med i:mc.griznah.net??? jeg heter håvard og har bruker som heter havardbar:) Hai. Vil gjerne ha rettigheter til å bygge. Hilsen Susp! Lagt til =) Vil bare minne om IRC kanalen vi har på QuakeNet, kanalen er #mc.griznah.net og er åpen for alle =) Meg da? ;D Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lagt til, trodde du allerede var lagt til for en eller annen grunn ;P Lenke til kommentar
avalan94 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) hei kan jeg få lov og få vere med i:mc.griznah.net??? jeg heter håvard og har bruker som heter havardbar:) Hai. Vil gjerne ha rettigheter til å bygge. Hilsen Susp! Lagt til =) Vil bare minne om IRC kanalen vi har på QuakeNet, kanalen er #mc.griznah.net og er åpen for alle =) Hva med meg? ;O avalan94 Endret 7. desember 2010 av avalan94 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 KONKURRANSE! Da er det på tide med en ny konkurranse på serveren. Det blir denne gang et rebusløp, der det er om å gjøre å løse gåter, og finne veien til en gjemt skatt. På vei til skatten trengs det intellekt til å løse gåter, unngå feller, og finne raskeste veg til målet. Det kreves ingen resurser av deltakerne, og du trenger ikke være veldig erfaren spiller for å vinne løpet. Jeg anbefaler også å la verdisaker bli liggende hjemme, da det kan hende ting går litt galt dersom dere gjør feil. Den som først klarer å finne veien til målet, vil finne en kiste, med en hel del godbiter oppi. (Spesielle ønsker til hva som bør være oppi denne? Svar i tråden.) Er DU klar for en sosial og artig kveld på minecraft, med en god runde rebusløp? TID: Lørdag 11/12 klokken 19:00. Det er noen enkle regler for jakten: - Det er ikke lov å rive eller sette ut blokker under rebusløpet. - Dersom du skulle ramle nedi et hull, og ikke komme deg opp eller ut, er veien ut fra dette nærmeste warp. - Er du usikker på om noe du vil gjøre er lov, så spør Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Da har arthoz hatt det litt morosamt med mappet og lagt til noen få ting, nemlig kompass(rødt er nord, for de som ikke har hilst på kompass før), og markers for spawn, warps og spillernes /home, er også slutt på redirecten som vi har hatt. For å se på kartet er det bare å besøke http://mc.griznah.net som vanlig. Endret 9. desember 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei og hå, kan jeg bygge mon tro? Lenke til kommentar
mobents Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kunne jeg fått byggetillatelse på denne serveren? Nick: VivaLatrina Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg vil gjerne bygge på serveren! Username: Torgeeer Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kunne jeg fått byggetillatelse på denne serveren? Nick: VivaLatrina Jeg vil gjerne bygge på serveren! Username: Torgeeer Lagt til =) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 KONKURRANSE! Da er det på tide med en ny konkurranse på serveren. Det blir denne gang et rebusløp, der det er om å gjøre å løse gåter, og finne veien til en gjemt skatt. På vei til skatten trengs det intellekt til å løse gåter, unngå feller, og finne raskeste veg til målet. Det kreves ingen resurser av deltakerne, og du trenger ikke være veldig erfaren spiller for å vinne løpet. Jeg anbefaler også å la verdisaker bli liggende hjemme, da det kan hende ting går litt galt dersom dere gjør feil. Den som først klarer å finne veien til målet, vil finne en kiste, med en hel del godbiter oppi. (Spesielle ønsker til hva som bør være oppi denne? Svar i tråden.) Er DU klar for en sosial og artig kveld på minecraft, med en god runde rebusløp? TID: Lørdag 11/12 klokken 19:00. Det er noen enkle regler for jakten: - Det er ikke lov å rive eller sette ut blokker under rebusløpet. - Dersom du skulle ramle nedi et hull, og ikke komme deg opp eller ut, er veien ut fra dette nærmeste warp. - Er du usikker på om noe du vil gjøre er lov, så spør Starter om 10min! Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Konkurransen er OVER. Takk for god deltagelse. Mye fun. Jeg satser på at alle som var med koste seg, til tross for at den muligens varte litt lenge... Vinneren denne runden var Xaeen. Og agrold: Satser på at det var ok at jeg lånte skattejakthytta Lenke til kommentar
countpondus Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei! har fått en omvisning i deres verden av hockeyhv - er det mulig å få bli med på galskapen? - Seriøst imponert over hva dere har fått til her brukernavnet mitt er countpondus i minecraft også mvh -CP- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå