Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 feilpost? feil server ja Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Søte små jeg vil gjerne ha tilgang så jeg kan bygge litt Dovito. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Søte små jeg vil gjerne ha tilgang så jeg kan bygge litt Dovito. fixed. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) outdated client edit:leif Endret 30. november 2010 av ananashapå Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Server nede til hey0 er oppdatert, blir antagelig ikke før i morra tidlig, kommer an på om arthoz surrer med det i natt eller ikke. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Da er vi oppe igjen siden ~08:16 idag. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hei! Jeg vil bygge! Hade! bn: joakimhf Endret 1. desember 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
bok306 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei , jeg vil gjerne bygge Bnavn: bok306 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Hei! Jeg vil bygge! Hade! bn: joakimhf Fixed:) Hei , jeg vil gjerne bygge Bnavn: bok306 Fixed:) Lenke til kommentar
Ozeth Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ber om å få komme inn på serveren hadde vært toppers. Kjenner Petter her og må desverre si at han har gjort en god jobb med å konvertere meg! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Ber om å få komme inn på serveren hadde vært toppers. Kjenner Petter her og må desverre si at han har gjort en god jobb med å konvertere meg! Har ikke sett noe til deg.. Logg på og skriv "griznah" i chatten så fikser vi! Lenke til kommentar
Ozeth Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ber om å få komme inn på serveren hadde vært toppers. Kjenner Petter her og må desverre si at han har gjort en god jobb med å konvertere meg! Har ikke sett noe til deg.. Logg på og skriv "griznah" i chatten så fikser vi! Nei, dette grunnet at eg har tenkt å kjøpe det så fort jeg kommer hjem fra skolen i dag. tenkte bare å være føre var med registrering og alt Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Ber om å få komme inn på serveren hadde vært toppers. Kjenner Petter her og må desverre si at han har gjort en god jobb med å konvertere meg! Har ikke sett noe til deg.. Logg på og skriv "griznah" i chatten så fikser vi! Nei, dette grunnet at eg har tenkt å kjøpe det så fort jeg kommer hjem fra skolen i dag. tenkte bare å være føre var med registrering og alt Aha ja. Da adder jeg Ozeth også håper vi nicket er ledig på MC Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) skjedde med båder serveren og ircen??? feilen lå vist mellom tastatur og stolen Endret 1. desember 2010 av Borbra Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 skjedde med båder serveren og ircen??? feilen lå vist mellom tastatur og stolen Den desidert største feilkilden til datamaskiner. 1 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har dette blitt en bygge server, eller skal monstre og pvp slås på en gang? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Har dette blitt en bygge server, eller skal monstre og pvp slås på en gang? De lærde strides litt her. PvP blir IKKE skrudd på, under noen omstendigheter i alle fall. Vi vil prøve å ha monstre rundt omkring, men ikke i bebygde områder, hvis vi får det til. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Burde kunne dele opp serveren i soner, hvor man feks kunne hatt pvp og monstere og en del som kun er bygge sone. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Burde kunne dele opp serveren i soner, hvor man feks kunne hatt pvp og monstere og en del som kun er bygge sone. Hvis du kan kode dette og vedlikeholde det, kjør på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå