Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mista en diamant hakke selv. Men har jo 1 av alle redskaper så går jo bra :S

Dog har noen stukket av med skilt plata mi

Forresten har jeg nylig kommet over både gull og diamant. Om det er ønskelig kan dere få no. Dette er ikke noen 'sorry, mente ikke stjele' ting. Når jeg var ny på serveren var det en av dere som ga meg diamanter for å komme i gang. Så vil på en måte gi tilbake :) Sifra om det er ønskelig

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Siden man ikke får se the Nether i SMP enda har jeg plassert de 5 nye blokkene som har kommet i et lite sandhus ved spawn så folk kan titte på de :p

Speaking of spawn, bare jeg orker har jeg planer om å gjøre om spawn så det er litt mer vettugt, istedet for å spawne i trær og ikke ha skilting der mener jeg :p

Lenke til kommentar

Hvis folk gidder bruke huet, si i fra når tidrommet mellom dere logget på sist, til dere ser ting har blitt borte.

F.eks: tjnome logget av 2010-10-25 20:22 og logget tilbake igjen 2010-10-28 19:11 og da var 7 gull borte fra bygg XX.

Hvis folk ikke gjør dette får jeg aldri tak i vedkommende som tar ting og tang.

Lenke til kommentar

Hei, mulig og få access ?? jeg har jobbet lenge på brukere som mc.hardwork.no osv. Kunne gjerne tenkt meg å hjelpe dere med å pimpe denne øya ! :D

OLUFUS ;)

Adda, kun fordi du har vært på hardwork serveren en stund, ellers er jeg meeeeget skeptisk til nye diskusjon.no brukere :p

Jeg og en kompis lurte på om vi kunne bli invitert?

Mitt brukernavn: GlumeX

Han sitt brukernavn: Remi749

Også lagt til.

arthoz er så snill han :D

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...