Griznah Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er jo ikke screenshot:p Ta gjerne et faktisk screeshot:) When that's said.. AWESOME! Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Er vel forsåvidt et screenshot av når jeg så på kartet.P? men, by popular demand (mangler taket enda) Endret 28. oktober 2010 av HammerFall Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tusen takk til den som har stjålet gullblokker fra pyramiden min. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Blitt en trend å stjele nå skjønner jeg. Selv har jeg mistet gull og diamanter... Lenke til kommentar
Erav Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Mista en diamant hakke selv. Men har jo 1 av alle redskaper så går jo bra :S Dog har noen stukket av med skilt plata mi Forresten har jeg nylig kommet over både gull og diamant. Om det er ønskelig kan dere få no. Dette er ikke noen 'sorry, mente ikke stjele' ting. Når jeg var ny på serveren var det en av dere som ga meg diamanter for å komme i gang. Så vil på en måte gi tilbake Sifra om det er ønskelig Endret 30. oktober 2010 av Erav Lenke til kommentar
olufus Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei, mulig og få access ?? jeg har jobbet lenge på brukere som mc.hardwork.no osv. Kunne gjerne tenkt meg å hjelpe dere med å pimpe denne øya ! OLUFUS Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 oppdater serverfila da:P Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Server skal være oppdatert, men jeg kommer ikke inn og får sjekka om ting fungerer eller ikke Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har visst kommet ny oppdatering til både klient og server, så til jeg får oppdatert er server nede igjen Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 har filene om du ikke kommer inn. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Siden man ikke får se the Nether i SMP enda har jeg plassert de 5 nye blokkene som har kommet i et lite sandhus ved spawn så folk kan titte på de Speaking of spawn, bare jeg orker har jeg planer om å gjøre om spawn så det er litt mer vettugt, istedet for å spawne i trær og ikke ha skilting der mener jeg Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvis folk gidder bruke huet, si i fra når tidrommet mellom dere logget på sist, til dere ser ting har blitt borte. F.eks: tjnome logget av 2010-10-25 20:22 og logget tilbake igjen 2010-10-28 19:11 og da var 7 gull borte fra bygg XX. Hvis folk ikke gjør dette får jeg aldri tak i vedkommende som tar ting og tang. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg og en kompis lurte på om vi kunne bli invitert? Mitt brukernavn: GlumeX Han sitt brukernavn: Remi749 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 uansett hvor mye ripoff det blir, så vil jeg lage noe alla dette (bare bedre tøffere og kulere) http://www.youtube.com/watch?v=9Ot39sgEMic Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hei, mulig og få access ?? jeg har jobbet lenge på brukere som mc.hardwork.no osv. Kunne gjerne tenkt meg å hjelpe dere med å pimpe denne øya ! OLUFUS Adda, kun fordi du har vært på hardwork serveren en stund, ellers er jeg meeeeget skeptisk til nye diskusjon.no brukere Jeg og en kompis lurte på om vi kunne bli invitert? Mitt brukernavn: GlumeX Han sitt brukernavn: Remi749 Også lagt til. arthoz er så snill han Endret 1. november 2010 av arthoz Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er det mulig å få tilgang til servern din? Spilt mye på serveren til Bmund Brukernavn:ReGain Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fasaden har begynt å reise seg: Lenke til kommentar
Edian Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg vil gjerne være med på serveren din Navn: thormario. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Njord grand central station så godt som komplett, mangler litt interiør, spesielt i andre etasje, men litt lost på hva jeg skal ha der. Stasjonen er da for Njord<->Odin tunellen =) Endret 4. november 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå