NiZZa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 kan du invitere meg navnet er Julenissa på minecraft Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Da har arthoz vært ond, og adda erav, Volumknappen og 4drian! =) Skjønte den nok ikke. xD Er jeg med`? Får vel bare gå å prøve! Edit: Skjønte den etter å lest skikkelig. xD Endret 8. oktober 2010 av Edit00r Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du tror ikke du kan sende meg IP'en da? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Du tror ikke du kan sende meg IP'en da? Nei vet du hva. Hvis du ikke gidder lese førstetråden engang.. 5 Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Du tror ikke du kan sende meg IP'en da? Nei vet du hva. Hvis du ikke gidder lese førstetråden engang.. Trodde athroz inviterte oss inn? Har jo lest førstetråden mange ganger... Endret 8. oktober 2010 av Edit00r Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Javisst har han invitert deg, og adressen står i _stor_ skrift flere ganger i tråden. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja men den funker ikke. Det står bare: Failed to connect to server unknown host 'mc.griznah.net' Mente ikke å være frekk eller noe. Men trodde hvis jeg fikk en spesifik IP (visste ikke at det var det, er ikke så flink med pc) ville det hjelpe. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Åpn opp brannmuren din. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Åpn opp brannmuren din. Vil ikke det gå utover hele systemet? Edit: btw, det funka ikke. =/ Endret 8. oktober 2010 av Edit00r Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Skriv adressen uten mellomrom. Da fungere den! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Ser ut som han skreiv det riktig. Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Agrold her. Her er videoen av tunnelen mellom de to verdenene: (Sorry hvis det ble litt dårlig kvalitet :s ) Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Agrold her. Her er videoen av tunnelen mellom de to verdenene: (Sorry hvis det ble litt dårlig kvalitet :s ) Du glemte meg bl.a. på tunellbygging Bra video dog. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hey Lurer på om jeg kan joine servern har spilla MC en god stund nå. BTW har spilla en del i lamme Dermuszdel som også har tilgnang til denne servern. Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Agrold her. Her er videoen av tunnelen mellom de to verdenene: (Sorry hvis det ble litt dårlig kvalitet :s ) Du glemte meg bl.a. på tunellbygging Bra video dog. Sorry:( *gives cookie* Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 nice. takker og bukker for at du giddet å mekke sammen en film Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Takk for cookies! Jeg vil bare minne/opplyse om at vi oppdaterer google-mappet på http://mc.griznah.net 1-2 ganger om dagen Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Skattejakt! God morgen, dag og kveld. Fikk netopp en ide til en slags event vi kunne ha hatt på serveren. Hver uke(*) har jeg tenkt til å gjemme en kiste med minst 1 diamant i(innholdet kan varriere), et eller annet sted i verdenen. Det deltakerne må gjøre er å gå ned til "Skattejakt hytta" jeg har laga og lese hintene på skilt der. Hytta er plassert på den lille øya, rett bak smilefjeset som er "made in China" Er du den første som finner kista med et skilt over som gratulerer deg for å ha vunnet den runden i skattejaken, er alt innholdet i kista ditt. Skal prøve å oppdatere denne posten med vinnerne av hver runde. Spørsmål og forslag til forbedringer er velkommen. Runde 1: Vinner - Bantexkaa Runde 2: Vinner - Hantypen Runde 3: Coming soon. (*)Får se om en uke blir for mye eller kort i starten.. ~Agrold Endret 15. oktober 2010 av Agrold Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Nice! Du skal få slippe å bruke egne diamanter til dette, arthoz eller jeg kan gi deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå