Griznah Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Servern kunne nok trengt en restart nå.. Det lagger som bare f*** Also: gleder meg til mergen! bra jobba arthoz IRC ftw... Restarta nå Griznah / arthoz @ Quakenet #mms.no Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det var kjekt å komme tilbake Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 /4drian wants in Når åpnes det for nye brukere igjen? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 /4drian wants in Når åpnes det for nye brukere igjen? Vi tar en ny vurdering etter mergeren i dag, må se an hvordan verdenen blir. Har du faktisk fått et brukernavn som begynner med / altså ? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da er jeg hjemme, server nede og gjøres klar for merger, poster så fort ting er klart. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Da er vi oppe igjen, og vi tror ting er bra, men kan ikke love noe sander92: serveren er fremdeles invite-only Endret 4. oktober 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Server er oppe ja, og utenom stygg mergeline ser alt ut til å fungere fint. Mergeline fikses selvsagt lett med en liten editor etterhvert som jeg orker Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du tror ikke jeg kan bli invitert da? Navnet er: Volumknappen Ser kjempespennendes ut, er det slik at vi kan bruke mic? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Du tror ikke jeg kan bli invitert da? Navnet er: Volumknappen Ser kjempespennendes ut, er det slik at vi kan bruke mic? Beklager, nei. Stopp er stopp. Det er andre servere som er åpen. Tror en av de andre har en voice-chat server også. Jeg kommer forresten til å sette opp Mumble for brukerene her når jeg bytter maskin, noe som er planlagt til senere i uka. 1 Lenke til kommentar
Xenomorphis Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gleder meg til Halloween updaten ass! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gleder meg til Halloween updaten ass! Da er vi to. Selv om uendelig torch forsvinner :'( Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 /4drian wants in Når åpnes det for nye brukere igjen? Vi tar en ny vurdering etter mergeren i dag, må se an hvordan verdenen blir. Har du faktisk fått et brukernavn som begynner med / altså ? Sweet. Nei, liten leif fra min side. Bare 4drian Lenke til kommentar
Lange Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Men det kommer lamper isteden så det er ikke noe problem. Bli litt kult faktisk å tenne fakler i gruver. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 når du åpner igjen, ta meg opp til vurdering. Var på bmund sin server. men han sitter jo her så Erav på forum, Erav på mincraft. Easy peasy Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Faren er stor for at jeg kommer til å glemme det, så du får heller bare sjekke tråden jevnlig og skrive på nytt/sende PM når trådtittel oppdaterer seg. In other news: det er veldig mange som har blitt addet som bruker som aldri har logget inn, en person har tilogmed bedt om å bli addet to ganger, så jeg tar antagelig en cleanup snart. For de som ikke har fått det med seg, snart får vi en skikkeig server som minecraft skal kjøre på, det skal bli gøy I den anledningen vil jeg også sette opp en Mumble-server for de som vil bruke det. Jeg prøver å oppdatere map på http://mc.griznah.net/ minst en gang om dagen. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Faren er stor for at jeg kommer til å glemme det, så du får heller bare sjekke tråden jevnlig og skrive på nytt/sende PM når trådtittel oppdaterer seg. In other news: det er veldig mange som har blitt addet som bruker som aldri har logget inn, en person har tilogmed bedt om å bli addet to ganger, så jeg tar antagelig en cleanup snart. For de som ikke har fått det med seg, snart får vi en skikkeig server som minecraft skal kjøre på, det skal bli gøy I den anledningen vil jeg også sette opp en Mumble-server for de som vil bruke det. Jeg prøver å oppdatere map på http://mc.griznah.net/ minst en gang om dagen. Kanskje du kan invitere meg etter "cleanup"'en? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Server blir nede litt grunnet hardware bytte, sjekk igjen om en halvtimes tid. EDIT: Serveren er oppe igjen, hust at det nå er mc.griznah.net For de interesserte, info om server: IBM HS20 blade Dual Xeon 3.4GHz 4GB RAM RAID1 74GB U320 SCSI HDD 100Mbit Internet connection Sponsored by Opera Software ASA Endret 6. oktober 2010 av Sub-Lock 1 Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Server blir nede litt grunnet hardware bytte, sjekk igjen om en halvtimes tid. EDIT: Serveren er oppe igjen, hust at det nå er mc.griznah.net For de interesserte, info om server: IBM HS20 blade Dual Xeon 3.4GHz 4GB RAM RAID1 74GB U320 SCSI HDD 100Mbit Internet connection Sponsored by Opera Software ASA Du tror ikke du kan invitere meg, cleanupen er vel gjort nå uansett, så da er det sikkert litt plass? Som sagt: Volumknappen Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Da har arthoz vært ond, og adda erav, Volumknappen og 4drian! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå