Griznah Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Hei folkens! Litt nyheter. World maps: 1) Fra min første server: http://mc.griznah.net/ 2) Fra denne: http://njord.griznah.net (så fort den er ferdig generert) 3) arthoz jobber med et prosjekt hvor vi prøver å merge disse to serverene til en =) Da blir det en GIGANTISK verden med ganske mange byggverk. Endret 29. september 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hva skjer da med evt brukere på disse serverne? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 ingenting? spillerne (som mangler i lista) fra odin får tilgang, og thats it. Null ting tapt. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det jeg lurte på om ^^ Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 ingenting? spillerne (som mangler i lista) fra odin får tilgang, og thats it. Null ting tapt. De har faktisk tilgang allerede Jeg kopierte blindt configen fra odin til njord:) Eller, mulig haste mangler, og kompisen til lain som jeg adda i går. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) stats per 2010-09-30 ~15:45 obrestad : 149 HenrikB : 127 Vargenr : 69 Hantypen : 66 avien : 64 Xenomorphis : 54 Kaizers : 36 silinox : 35 Griznah : 31 snakezzz : 30 nikdawg : 29 yates56 : 27 borbra : 26 sshollas : 26 Vitalit : 23 matiasts : 21 arthoz : 21 bantexkaa : 21 Bugge3 : 20 Agrold : 20 LordGraveN : 19 SpecialForce : 18 tjnome : 18 Morten_Hogli : 14 MindTooth : 11 oddzerz : 10 ilovebrownies : 10 Maeriuso : 9 Maya86 : 8 ostermann : 7 chaalie : 7 Dermuszdel : 6 Ewindal : 6 jonol : 6 JSO123 : 5 Weir : 5 bmund : 5 fargoth2 : 4 ForsakenBacon : 4 iSleiv : 3 Blomsterbob : 3 NorwegianViking : 3 Zhylo : 3 Alekoj : 3 fredrikmc : 2 hammerfadl : 2 martin808 : 2 aperson4ever : 2 marcusw8 : 2 Clank108 : 2 Trymba : 2 olepetter : 2 drixia : 2 KentKals : 2 joni45654 : 2 mesteryoda : 2 bitlord16 : 2 Gyr0_0 : 2 Digidice : 2 Preborn : 2 Gundis : 2 Jevrio : 2 Streamline : 1 askdopg : 1 danielsen : 1 PotatoPenguin : 1 doffen761 : 1 Plausibleone : 1 JamieNOR : 1 jossi34 : 1 duppe : 1 stigf : 1 Yalaiman : 1 SharOfAussie : 1 lains : 1 orjan_tufte : 1 D02 : 1 Forconin : 1 peoy : 1 Abzurd : 1 frederick47 : 1 Thor89 : 1 Aremis : 1 Total : 1139 Endret 30. september 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Lange Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nå har jeg jobba mye. Saver serveren seg selv om det ikke er noen admins på? Isåfall skal det ikke stå "backing up server" eller no. Har ikke sett den beskjeden på lang tid. En rollback ville suge spesielt mye nå. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Backup har blitt tatt ja =) Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Nå har jeg jobba mye. Saver serveren seg selv om det ikke er noen admins på? Isåfall skal det ikke stå "backing up server" eller no. Har ikke sett den beskjeden på lang tid. En rollback ville suge spesielt mye nå. Du ser ikke noe til backup eller vanlig save i det hele tatt. Ta det med ro, backups blir tatt =) Jeg har også oppdatert http://njord.griznah.net Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nyheter angående merger! Planen er å gjøre klar den andre servern i morgen (søndag), så gjøre klar denne på mandagsdagen(evnt morgen, får se hvor lenge jeg sover), så merge de til en og starte opp server igjen senere på mandag, så får folk i alle fall spilt hele helga uten prob Nye verdensdelen kommer til å ende opp nord, rett utenfor øya med skipet i en naturlig havn, så folkens, ikke bygg der for det kommer til å bli borte, utstikkeren til vest har jeg planer om å fjerne for å få world litt mindre mens jeg driver på (om ingen har noen fin plan på å bygge der selvsagt, eller allerede har bygd noe saklig der) Valgte nord ovenfor sør grunnet det passer bedre inn på endene, og distansen blir omtrent lik uansett, turen til nye verdensdelen vil ta ca 5min med båt, men er selvsagt der jeg vil drive mesteparten av tiden så jeg kan enkelt tp'e folk dit, /home blir på samme gamle stedet som man har nå =) Har du noe mystisk underverk gjemt i nord-utstikkern som vil bli borte med merger så kan jeg flytte den til et annet sted =) Her er kart over hvordan det skal se ut etter planen sånn ca etter merger (3.7MB fil!) Lenke til kommentar
Lange Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Er det perma ban? Isåfall mente jeg bare at det passet dårlig inn midt i kaia. Ble liksom litt sånn her: Endret 2. oktober 2010 av Lange Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Haha. Kaizers, i loled (Jeg er Vargenr btw) Hva med å lage flere warps(spawns) rundt om kring. Hvertfall 2 i begynnelsen. Blir veldig slit å bruke 15min for å komme fram til et sted. Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei. Jeg (hammerfadl) og Obrestad har en ganske stor festning i vest, størstedelen har blitt oppført siste to-tre dagene. Håper du ikke fjerner så langt vest tenker meg om kan det være sør-vest Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det perma ban? Isåfall mente jeg bare at det passet dårlig inn midt i kaia. Ble liksom litt sånn her: Det har ikke noe med at du ikke liker det/synes det er stygt å gjøre, men at du jugde meg midt i trynet for så å skryte av det etterpå. Glasshuset mitt var første bygget der, omtrent første bygningen i hele verden, så ikke mitt problem at noen lagde en "havn" der etterpå. Haha. Kaizers, i loled (Jeg er Vargenr btw) Hva med å lage flere warps(spawns) rundt om kring. Hvertfall 2 i begynnelsen. Blir veldig slit å bruke 15min for å komme fram til et sted. Går ikke :/ Må vente til Notch eventuell legger inn. Men ja, det er problemet med så mange folk på serveren, man må gå et stykke for å finne en plass. Hei. Jeg (hammerfadl) og Obrestad har en ganske stor festning i vest, størstedelen har blitt oppført siste to-tre dagene. Håper du ikke fjerner så langt vest tenker meg om kan det være sør-vest Alt som er over bakken er lett å se, og avgrensingen blir utenfor der, det går bra:) Lenke til kommentar
Lange Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Du sa du likte den, ville jo ikke be deg fjerne den da. Det var vel heller ikke skryting, men heller intern spøk. Uansett, jeg ber om unskyldning. Endret 2. oktober 2010 av Lange Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Intressert i å joine serveren. Volumknappen er navnet. Edit: Arrhh, jeg leste oppdateringen. Kjipt altså. Du tror ikke du kan gjøre et lite unntak? =/ Endret 2. oktober 2010 av Edit00r Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Sub-Lock @ Er du sikker? Mener å ha sett det på den godcraft.com serveren. Hvis man tar en titt på noen videoene på YouTube så ser man at han teleporter fra forskjellige warps. Men hvem vet hva de bruker. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Sitronade, Han bruker en serverer mod med navne Hey0, Det har ikke Sub-lock på sin server som er eigentlig veldig greit, det er ikke nøvendig og ha warp og det gjør at brette ikke utvide seg unøvendig. Edit: Glømte en viktig ting! Veldig bra arthoz! Ser ut som mergen var en success! Endret 3. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Servern kunne nok trengt en restart nå.. Det lagger som bare f*** Also: gleder meg til mergen! bra jobba arthoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå