Borbra Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 hjelper lite når minecraft.net er nede Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 passe på å ikke logge ut jeg da ! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Da er server oppe igjen, forhåpentligvis HELT frisk etter griefinga, om jeg ikke har gjort noe veldig krøll burde det kun være det som brant det være rollbacka. kan hende folk som var online ved spawn ved griefinga er stuck i ting, men da er det bare å ta en /home Endret 25. september 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Enda mer griefing?... Lenke til kommentar
Preborn Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kan jeg joine serveren ? Minecraft navn Preborn Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg syns det er helt utrolig at folk ikke får med seg at serveren ikke tar imot flere invites... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hvem i HELVETE er det som HELE tiden lager ganger under der jeg bygger?? den/de som har gjort har til og med bygd gjennom muren min denne gangen. Dette er minst 2 gang det skjer, HVORFOR akkurat der JEG holder på å bygge, du har resten av kartet å bygge på. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Hei Norge! Egypt er varmt. Jeg er hjemme en gang i morra kveld @Borbra: hmmfs, surt det der. Jeg har ikke lest skikkelig gjennom tråden, tar det når jeg har kommet meg hjem igjen. Tror jeg må få skrudd av flint&steel, siden folk klart ikke klarer tenne på ting. @arthoz: stor kudos for å rulle tilbake backup =) Hvem bisto med kommandoer etc? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hva slags griefing er det snakk om ? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Spawn gikk opp i røyk Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 får en feilmelding når jeg prøver å starte et spill: org.1wjg.lwjgL.exceptiopixel format not accelerated noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Har du adobe flash og nyeste java? Nyeste grafikk driver? Endret 28. september 2010 av Lange Lenke til kommentar
Lange Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Eneste løsningen har vært å laste ned nyeste drivere. Ikke bruk windows update, gå til ati/nvidia sine sider å finn den riktige Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Jeg ville nå bare funnet .minecraft katalogen, slettet den samt lastet ned ny .exe fil. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Da har jeg addet en ny runde med brukere, dette var folk som har venner som allerede spiller her. Har oppdatert trådtittel og info i første post om status på tilgang. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Takker for muligheten Hvordan er stabiliteten på serveren, mtp. oppetid? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Takker for muligheten Hvordan er stabiliteten på serveren, mtp. oppetid? All nedetid har vært grunnet Minecraft selv, hvis jeg husker riktig. Vi har ganske lav rettetid hvis softwaren krøller seg jaffal. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ser det er endel som mister ting i furnace, dette er veldig kjipt, men det fiuns en måte sdom gjør at du ikke mister noe. Den er slik: 1. Sett ting i furnace (ved/kull nede, og det du skal brenne oppe) 2. vent 3-4 sekunder før du tar ALT ut igjen (furnace har nå begynt å brenne, aka begynt prossessen) 3. trykk "I" (eller hvilken knapp du bruker for inventory) slik at du går ut av furnace. 4. gå inn i furnace og gjøre som i punkt 1. 5. PROFIT meg og tjonme har alltid gjort det på denne måten, og vi har ALDRI mistet noe på denne måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå