Snasent Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har tenkt til å bygge meg en liten PC som jeg kan enkelt ta med meg på LAN osv. Jeg har et XFX Radeon HD5870 kort som jeg gjerne vil bruke til denne LAN riggen (har ikke råd til nytt skjermkort ). Derfor lurer jeg på om det finnes et Mikro ATX kabinett med plass til 5870 På forhånd takk Lenke til kommentar
magb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Antec p180 mini har plass, men det er ikke særlig lite til å være m-atx Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.lan-gear.com/ har veldig fine kasser, plass til ATI 5970 også Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 In-Win dragon slayer Lenke til kommentar
BAT Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Silverstone Sugo SG02F Micro ATX Tar skjermkort opp til 12". Link til Komplett Link til produktside SortSilverstone Sugo SG01B-F Micro ATX Sort Tar skjermkort opp til 12". Linkt til Komplett Link til produktside Endret 6. september 2010 av BAT Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Takker for svar alle sammen Går nok for Silverstone Sugo SG02F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå