Gå til innhold

Kritikk på nettside for firma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden ble mer utfylt og gir et bedre inntrykk enn før.

Det eneste jeg vil sette fingeren på nå er logen midt på siden. Den tar unødvending mye plass og kan irritere fordi folk med f.eks 13" skjermer som må scrolle ned for å begynne å lese innholdet. Ved å gjøre den mindre å evt. flytte den opp til høyre vil gi siden en bedre flow, eller du kan f.eks bare bruke den på første siden som åpnes og fjerne den fra resten. Alle vet jo at de er inne på Drøbak Lunch allerede.

Ellers en pen og enkel side, slik jeg liker det :)

Lenke til kommentar

Jeg synes siden er en god start. Bildene ser veldig delikat ut, samt logo/profil er veldig bra. Men resten blir litt for enkelt, tenker mest på formatering av tekst. Mister litt av sjarmen :) Siden jeg har så lite å finne på, tok jeg bryet med å endre litt på layout og bruk av formatering av tekst. Er bare et visuelt forslag / mockup som kanskje kan inspirere.

post-34198-1283802040,4663_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Som mange andre her påpeker, så er siden ALT for høy før innholdet kommer. Når jeg klikker inn, er det hovedsakelig logoen, menyen og 1/3 av selve innholdet jeg ser. Viktig at det VIKTIGSTE med siden er synlig med en gang man går inn. Man skal ikke være nødt til å scrolle for det.

Ellers en helt grei og oversiktelig side!

Lenke til kommentar

Nå endret jeg på siden, veldig inspirert av FuLu. Hva synes dere? Av en eller annen grunn kom ikke fonten til menyen med? Ser at fonten fungerer i safari, men ikke opera eller IE. Hvordan gjør man det sånn at det fungerer for alle?

Endret av paroa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...