AvidGamer Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Leiter etter et elektrisk iskremskje som varmes opp. Noe ala DENNE. (den har ikke nordisk plugg/volt så jeg kan ikke bestille den). Kjenner noen til der se selger disse, eventuelt her i norge eller webside, med nordisk kontakt? Endret 2. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg lo litt. Elektrisk iskremskje... Hvorfor ikke gjøre det så enkelt som å bare la toliteren stå i et kvarter før du tar av den? Du sparer strøm (ikke at det er så mye) og det blir lettere å ta av den siden man ikke trenger en gedigen skje. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Nettopp fordi du slepper å vente 15-20 minutter. Dessuten så smaker iskremen bedre om den får holde seg fryst enn at den blir tint hele tiden. Jeg har brukt disse, og det gjør jobben utmerket bra. Lett og enkelt å få en perfekt kule is. Skjen er ikke "gedigen", helt normal størrelse bare at den har ledning. Er ikke "hvorfor" jeg vil diskutere, men HVOR jeg får fatt i en. Hold deg til tema er du grei. Endret 2. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Si fra "når" du får tak i en - det er jo genialt! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Teknikmagasinet for eksempel? De pleier å ha allskens sånt noe rart som man ikke trenger men egentlig trenger. Si fra når du finner det, det er den ideelle gaven til min søster! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Vi har ikke på Jernia, ihvertfall, så det er et sted mindre å lete. Endret 2. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå