SRD Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Betyr dette at Japan Photo kommer til Tromsø og ? Lenke til kommentar
laaban Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Tja. Tipper Eurofoto blir japanphoto i løpet av kort tid. Produktene blir identiske. Absolutt ikke. Eurofoto blir Eurofoto og Japan Photo blir Japan Photo med to ulike målgrupper. På produktsiden skal vi nok får inn CEWE FOTOBOK hos Eurofoto ved siden av den eksiterende fotobok siden Cewe`s fotobok er en absolutt suksess. Men på takkekort og Kalendre og gaveprodukter er Eurofoto mye flinkere en Japan Photo, så der skulle vi være idiot hvis vi tar suksessen borte fra Eurofoto. Jeg vedde en eske øl/vin/champagner (valgfritt) att det blir forskjell mellom Eurofoto og JP i lang tid fram over. Men jeg må varsler att jeg har litt fordel pga insider informasjon hehe Stephan Jeg fikk i dag et nyhetsbrev med tilbud fra Eurofoto. Så fikk jeg et nyhetsbrev med tilbud fra Japan Photo. De var HELT like, med det unntak at i nyhetsbrevet fra Japan sto det at tilbudene var basert på at sjefen skulle gifte seg. Jeg går for en eske vin, får jeg den hjemkjørt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 De var HELT like, med det unntak at i nyhetsbrevet fra Japan sto det at tilbudene var basert på at sjefen skulle gifte seg. Jeg fikk bare brevet fra JP - men når jeg klikket på HTML linken, så ble jeg omdirigert til europhoto. Så spørsmålet er om det JPStoney vi skal sende lykkeønskningene til, eller noen andre. Lenke til kommentar
Christian Helle Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 En liten teknisk blunder der dessverre Tomsi42. Men; når det er sagt så er JPStoney øverste hode i begge avdelingene så du har ikke så mange valg Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Japan Photo er jo en genial butikk. Reklamemateriellet er amatørmessig og hjemmelaget. Webshopen har kjedelig design, rotete layout, og produkter forsvinner og dukker opp igjen tilsynelatende vilkårlig. Med en slik markedsføring skulle man ikke tro de hadde så mange kunder som de har. Men Japan Photo har skjønt at i dagens informasjonssamfunn er det kundeerfaringer som teller. Japan Photo har stålkontroll på leveranser, lagerbeholdning og ikke minst priser. Japan Photo får inn nye, spennende produkter før alle andre, og det er gjerne også stedet å gå dersom et produkt er utsolgt alle andre steder. Dersom noe ikke er på lager, skaffer de det rimelig kjapt. Her er de rett og slett unike i norsk sammenheng. I tillegg er prisene til Japan Photo nesten alltid blant de laveste i prisguiden. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg