Gothminister Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Dyrker tobakksplanter Dyrker du god saker? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Min hobby er å løpe+ Noe spilling. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Min hobbyer er radiostyrt, marklin z, ivo caprino av Flåklypa Grand prix, konsoll spilling Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Pistolskyting Benkeskyting Fly (ppl-a) Styrketrening Folding Kosthold Krav maga Swing Endret 29. januar 2014 av War Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Jeg har oppgradert fra marklin z til marklin ho digetal nå. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Hi-fi Data/gaming Motocross Slalåmski Downhill med sykkel Skru (reparere ting som jeg har) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Hi-Fi Data Snowboard Skateboard Langrenn Styrketrening Musikk Byen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 2 Hobbyer til jeg glemte å skrive om 1 lego samler på halo mega bloks, lego star wars, lego city, lego technic. mindstorm v3, 2,scalextric digital platinum Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Speidern (Friluftsliv) Sykling Geocaching Pc/tech Media (inkl. Foto) Tror det var det, går jo på orientering og da. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Musikk. Ivrig hobby bassist. Veldig glad i Fender P Bass. Ampeg 810 og Ampeg SVT 2 PRO. RC biler. Har en god samling med 3 bensin biler, 1 nitro bil og ca. 20 el biler. Har et par helikoptere, en drone og en båt. Liker veldig godt å reparere og oppgradere bilene. Gaming. Samler på spill. Har over 2500 konsoll spill i fra NES til nå. Har og over 40 spill konsoller. Liker å trene for å holde meg i form, det er løping og litt styrke trening. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Datamaskiner, musikk, piano, synge, vitenskap, historie, raketter, romfart, astronomi, astrobiologi, mat, drikke, spill, mobiltelefoner, duppeditter osv. Har ikke forandret meg mye siden 2010. Synes nå astrobiologi var litt vel sært som hobby, men ellers så er jeg nesten der jeg var den gangen. Jeg kan føye på biler og mekanikk som hobby, samt at "datamaskiner" har blitt litt mer sofistikert i form av datateknikk og programmering. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå