fsx v1.1 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 min er Kjemi, lage ting. rc fly (hele året) bunker turer (bare på sommeren) cockpit bygging (hele året) gaming, sitte på pc (24 timer i døgnet ) trur det er alle Lenke til kommentar
Aenema Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Synes dette er et utrolig søtt spørsmål egentlig. Minner meg om sånne skoledagbøker man alltid skulle skrive i før. Vil nok si at min "main hobby" er design/tegning og alt skapende. Har også et ganske lidenskapelig forhold til musikk, og dette sluker mye av fritiden min. Lenke til kommentar
faia Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Mine er Smykkedesign og Musikk/DJing Kan sitte i timesvis å lage øredobber og armbånd... Lyst å se? har egen hjemmeside http://www.faiasplace.com Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Mine er Smykkedesign og Musikk/DJing Kan sitte i timesvis å lage øredobber og armbånd... Veldig mye fett her Legger siden i favoritter, så kanskje jeg kjøper noe en dag Jeg har drevet med riding hele livet fram til sommeren 09, da solgte jeg hesten og sluttet... Angrer i blandt, men aldri om vinteren! Ellers er jeg übergeek på serie fronten, hadde ikke kommet meg gjennom uken uten alle de faste Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Film og hjemmekino er min hobby. Samt gaming på høyt nivå og å løse IT problemer. Skal jeg være litt mer aktiv elsker jeg også ishockey Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Scrapbooking, kampkunst, trening, tegning, lese bøker, se filmer, fotografering, skrive dikt etc. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Samler på Donald, BYGGER pc (casemod & casebuilding), Pyroteknikk, littt html, film og HiFi Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg leser, strikker, tegner, maler, baker og spiller gitar. :-) Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Alt som er motorisert og/eller teknisk Lenke til kommentar
varmit Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 ALT for mye! -Jakt, skyting og våpen -Pyroteknikk og pyrorelatert kjemi -Lyd -Friluft -Film -Trening -Reising Er til en viss grad også litt adrenalinavhengig. Kall meg gjerne nerd om du vil, tror på mange måter jeg fortjener stempelet Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Litt for mye her og, gitt. - Tegner - Gitar - PC - Spill - Musikk - Film Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 -RC Bil (Radiostyrte biler. IKKE leketøy, men skikkelige RC-biler ) -PC-gaming -Fisking Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 SKAL VI SE!?! SKAL VI SE, VIL DERE DET? okay. Har drevet med veldig mye forskjellig før, alt fra airsoft til warhammer. Hobbier og interesser i dag er vel: - PC (Stort sett TV serier og filmer pluss facebook, diskusjon osv.) - Snowboard. - Litt Tegning - Litt skriving Ja det var vel det, også har vi vanlige ting som å gå med venner og sånt. Lenke til kommentar
runela Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Musikk/Gitar, fiske og ikke minst sigarer Lenke til kommentar
norgi Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Har ikke så mange med mye jeg har løst på. Akkurat nå begrense det seg med Gaming, fikling med data,filmer og Kung Fu. I Sommeren bruk jeg å tar jeg en sykkeltur av og til. Ellers har jeg løst å begynne med FL studio og Dj, Kanskje får opp en liten(!) nettradio om det er mulig. Blir også mye skruing på bilen når jeg har kjøpt meg en. Har også løst å begynne på programmering og webdesign. Men jeg har lite tid,penger også kan jeg waste så mye med å henge meg opp i browsern spesielt med i forumet. Skal begynne bedring nå med å går til sengs ;-) Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Datamaskiner, svømming og rc biler <3 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Data, gaming ,musikk, videoredigering, filming, parkour, freerunning, tricking. Tør jeg spør hva "tricking" er? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 min er Kjemi, lage ting. rc fly (hele året) bunker turer (bare på sommeren) cockpit bygging (hele året) gaming, sitte på pc (24 timer i døgnet ) trur det er alle Tør jeg å spørre hva cockpit bygging er? du bygger cockpitten på et fly eller no ? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Data, gaming ,musikk, videoredigering, filming, parkour, freerunning, tricking. Tør jeg spør hva "tricking" er? der Endret 22. januar 2011 av Nakmus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå