abene Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Microsoft har presentert et nytt vidunder - Arc Touch Mouse. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det som hindrer meg i å kjøpe den er at den mangler frem/tilbake tommel knapper. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Enig. Og til den prisen syns jeg den kunne brukt bluetooth. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Men stilig, det var den..! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 På de to øverste bildene er musen bøyd, og på det nederste er den flat. Jeg regner med at det er dét de mener med "sammenbrettbar". Jeg ser ikke helt logikken i å legge inn en vibrasjonsmotor i en batteridrevet mus. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Når vi er inne på det, noen som vet om en pen og stor mus til stuebruk med blåtann teknologi? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ser ut som en smørkniv i profil. En fin en vel å merke Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 På de to øverste bildene er musen bøyd, og på det nederste er den flat. Jeg regner med at det er dét de mener med "sammenbrettbar". Jeg ser ikke helt logikken i å legge inn en vibrasjonsmotor i en batteridrevet mus. Når den ligger flat er den "av", kurvet er "på". Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg savner mer vibrasjonsfunksjoner i datamus!!! Spill-utstyr har hatt det lenge, og musen er som sagt mitt favoritt-spillutstyr. At denne ikke har vibrasjon er jo en katastrofe Vært kult om forcefeedback i musen gjorde at man fikk rekyl på våpnene i et spill, ikke at det var en effekt som var lagt på uansett hvor stille man holder på musa 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg savner mer vibrasjonsfunksjoner i datamus!!! Spill-utstyr har hatt det lenge, og musen er som sagt mitt favoritt-spillutstyr. At denne ikke har vibrasjon er jo en katastrofe Vært kult om forcefeedback i musen gjorde at man fikk rekyl på våpnene i et spill, ikke at det var en effekt som var lagt på uansett hvor stille man holder på musa Hvordan skal du kunne treffe noe som helst da? hahaha Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har en gammal Logitech-mus med vibrasjon, jeg. Ikke kraftige saker, riktignok, og aldri støtta av spill, men en liten dirr for å gi "tactile feedback" når man beveger musa rundt i windows. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå