TheSoapmaker Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 ta et bilde av fritzl. Finn adressa hans. OG skriv: Ta et kort eller bli med ned i kjelleren.. lol 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 På mitt hadde jeg Bilde av Bush, og riktig addresse til han osv skrev "What's the fuzz about smoking? It's called population control" Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Man kan faktisk designe egne russekort, blir mye bedre hvis man setter litt tid i det. Angre som ffaen at jeg ikke gjorde det. Hva mener du? Er man ikke bundet av russekortgeneratoren på Russesiden? Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Min på telefon var ganske bra ;D Telefon: Nei, mobil Endret 6. september 2010 av ztfn Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Man kan faktisk designe egne russekort, blir mye bedre hvis man setter litt tid i det. Angre som ffaen at jeg ikke gjorde det. Hva mener du? Er man ikke bundet av russekortgeneratoren på Russesiden? Niks, du bare lage ditt eget design og laster det opp, husker ikke helt hvordan man gjorde det i og med at jeg ikke fant ut av det før etter at jeg bestilte russekort... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Trenger litt ideer selv. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg blåser litt liv i denne tråden jeg. Jeg trenger noe bra å ha på kortet. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg blåser litt liv i denne tråden jeg. Jeg trenger noe bra å ha på kortet. Eh, signaturen din? I lol'd :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå