[email protected] Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen forslag til Adresse: Tlf: Og konge-kommentar: Trenger det beste kortet noensinne! Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 zomg...dette var lenge siden, men noen få kommentarer jeg kan huske fra min russetid. "Skulle ønske jeg var et fjell, da kunne jeg bare stå å være stein hele tida" "Damer bør behandles som gress, slås ofte og holdes nede" "Drit i fitta pul i dass, mindre risk og større plass" Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Joa, ganske så greie de. Men den siste var i overkant grisete Forøvrig trenger det ikke bare være vitser! Bare noe fett å ha på kortet! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen forslag til Adresse: Vi tar det hos deg. Tlf: "ditt telefonnummer" Og konge-kommentar: Alle skal få. Trenger det beste kortet noensinne! Lenke til kommentar
xaco Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Mitt var ganske kjedelig. Adr: Hjemme Tlf: Et eller annet sted We came, we saw.. We ...Whatever Siste er en lek med Veni, Vidi, Vici. Endret 2. september 2010 av xaco Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Noen forslag til Adresse: Vi tar det hos deg. Tlf: "ditt telefonnummer" Og konge-kommentar: Alle skal få. Trenger det beste kortet noensinne! Denne likte jeg! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Må ha eget nummer på russekortet. Så ringer mange unger deg og spør: "Eeeehh, Heter du "ditt navn"?" I tillegg ringer kanskje en eller annen russejente fra et russetreff. Greit å ikke ha for skittent kort. Husker best "Er det gress på banen, spiller jeg for faen!" - Fyren var "sammen" med en på 15-16. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Flere? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Adresse: 127.0.0.1 Sitat: Til venstre i signaturen min Endret 5. september 2010 av Matsemann 3 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Adresse: 127.0.0.1 Sitat: Til venstre i signaturen min Det der må være det mest nerdete svaret jeg har sett i mitt liv... 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg hadde "Står dette her har jeg glemt å endre russekortet mitt i tide". Måtte lage et russekort for å kunne gjennomføre bestillingen, planen var å endre det i etterkant og få på noe ordentlig, men den fristen kom for fort. Uansett, det kuleste er hvis du kan ha et tema som går igjen. En i klassen hadde et bilde fra Gossip Girl, hadde photoshoppet seg selv inn, og på telefon eller adresse stod det "That's one secret I'll never tell" og med "You know you love me, XOXO" som sitat. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Adresse: 127.0.0.1 Sitat: Til venstre i signaturen min Det der må være det mest nerdete svaret jeg har sett i mitt liv... Making fun of my t-shirt? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg glemte å fylle inn den driten på hjemmesia, så endte opp med blankt bilde og ingen skrift. Så istedet fikk jeg skrive noe med tusj og tegne noe kreativt, folk satte pris på det Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Uansett, det kuleste er hvis du kan ha et tema som går igjen. En i klassen hadde et bilde fra Gossip Girl, hadde photoshoppet seg selv inn, og på telefon eller adresse stod det "That's one secret I'll never tell" og med "You know you love me, XOXO" som sitat. Sånt er faktisk en ganske så god idè! Takk for den! Vurderer alt jeg Keep it comin'! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Man kan faktisk designe egne russekort, blir mye bedre hvis man setter litt tid i det. Angre som ffaen at jeg ikke gjorde det. Adresse: bare følg Etter meg du Telefon: Ta ditt eget så kan du trolle med småunger Sitat: Jeg er ikke full men beatyfull. Eller et eller annet som passer deg bedre i forhold til din være måte eller noen tabber du har gjort. Endret 5. september 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 "In my left brain there is nothing right, and in my right brain there is nothing left!" Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gud gir, gud tar, gud er en gitar. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Adresse: 127.0.0.1 Sitat: Til venstre i signaturen min Det der må være det mest nerdete svaret jeg har sett i mitt liv... Det var faktisk hva jeg hadde. Og som tlf. hadde jeg 0x2D30AEC. Send meg melding om du tør. Et annet forslag til sitat er var up = new TooMuchToDrinkException(); throw up; Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Adresse: (GPS-koordinater) Tlf: (Telefonmodell) eller noe sånt som "Gi meg ditt, så får/har du mitt!" blahblahblah Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Adresse: Never gonna give you up.. tlf: Never gonna let you down... sitat never gonna run around and desert you 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå