Luc1fer- Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei Etter at jeg satte inn en SSD i min bærbare maskin, og satte den opp på nytt, har jeg hatt store problemer med varierende hastighet på det trådløse nettverket. Problemet gjelder kun denne maskinen, da både PS3 og samboerens maskin leverer full hastighet gjennom det trådløse tli enhver dit. Derfor tviler jeg på at det har noe med nettverksoppsettet å gjøre. Det som er rart, er at på det gamle oppsettet så virket ting tilsynelatende å være i orden. Da hadde jeg full speed hele tiden, og jeg trodde jeg satt den den opp på akkurat samme måte nå som jeg gjorde sist. Maskinen er Acer Aspire TimelineX 3820TG, og jeg har installert alle standarddriverne fra Acer sine side, pluss de oppdaterte driverne fra hver enkel produsent. Kan heller ikke finne noe oppdatert driver noe annet sted til nettverkskortet, som er et Broadom 802.11n, kort, med driverversjon 5.60.48.35. Den siste løsningen blir å sette inn igjen den andre disken for å se om det kan være en annen driverversjon eller lignende som sørger for dette, men jeg vil helst slippe. Er det noen andre som har eller har hatt lignende problemer og vet om en løsning på problemet? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei,er det forsøkt å endre kanal på den trådløse routeren ? Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Ja, og som sagt så har jeg null problemer med de andre trådløse maskinene i huset. I tillegg fungerte maskinen helt fint med det gamle oppsettet og samme routerinstillinger. Jeg har forsøkt både auto og kanal 1, 5, 9 og 11 uten hell. Det kan fungere godt i en halvtimes tid, før det plutselig blir sirup over lang tid! Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Har kommet frem til at nettverkskortet er defekt, og at maskinen vil bli byttet/levert inn på angefrist for at jeg skal få tak i en ny. Kommer til å forsøke meg på samme maskin igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå