Gå til innhold

Madla, 29 September. (Luftforsvaret)

MortenOlimb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Under feltuka så får dere gjerne utdelt 2-3 hodelykter pr lag, så det kan være greit å ha egen lykt med. Men viktig å huske at det må være rødt lys på den da, ettersom hvitt lys utgår under visse forhold.

Egne joggesko og treningstøy er lov, så det er en del som velger det. Shortsen du får er ganske kort og løs, og skoene er håpløse som nevnt over her.

Lenke til kommentar

Hvor langt unna er madla fra flyplassen? Kommer med fly på onsdag, og lurer på veien vidre derifra. Går vell kanskje egne busser?

Kan man gå med egne hodelykter osv, samt leatherman? Trodde personlig utstyr ikke var lov?

Dette er jo da utstyr som hjelper til i tjenesten. Regner med det er lov, er jo bare bra at folk har eget utstyr.

Det med flybussen, stress å rekke den eller? Har ikke tatt buss etter fly før.

Hva skjer om så den skulle kjøre ifra meg? D:

Lenke til kommentar

Kim bæ: Du gjør deg ferdig med å hente bagasje eller hva du måtte trenge. Så går du ut til busstoppet som du ser ganske lett og sjekker rutetidene. Står det en buss der så er jo det greit nok, hvis ikke så får du bare vente til neste. Er du så heldig at det ikke går noe buss der (at siste har forlatt) så er taxi billigste alternativ og forsvaret skal dermed dekke det.

Lenke til kommentar

Har motvillig måttet dimme pga pollenallergi. Jævla teit av Forsvaret å tilby meg plass og dra meg helt ned til Madla, når jeg tydeligvis ikke var kvalifisert for det. På sesjon la jeg fram akkurat samme tale, og der var det ikke noe problem. Ikke blid idag. De første dagene var også ganske så morsomme, jeg så virkelig fram til å begynne å trene. Oh well.

Lenke til kommentar

Har motvillig måttet dimme pga pollenallergi. Jævla teit av Forsvaret å tilby meg plass og dra meg helt ned til Madla, når jeg tydeligvis ikke var kvalifisert for det. På sesjon la jeg fram akkurat samme tale, og der var det ikke noe problem. Ikke blid idag. De første dagene var også ganske så morsomme, jeg så virkelig fram til å begynne å trene. Oh well.

Da må du ha sterk allergi isåfall?

Lenke til kommentar

pollenallergi var jo en ganske drøy greie å bli dimmet på? Jeg sa aldri noe om at jeg hadde det engang for det var helt urelevant med så lite som jeg har. Trodde ikke folk ble dimmet på grunn av det. med mindre det var ekstreme tendenser.

Endret av Phinex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ta flybussen, ut til høyre, til venstre for taxiene...

Kom på 5.1, på drittkasserne som forventet (i forhold til c-kasserna)... Lovende 10-mannsrom though...

Åja, øreproppene ligger i gymsalen, ikke smart.

Du skulle kommet inn på luft og 2.1. Det som er da shit på Madla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...