Emberley Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Regner med at man fåt utlevert mer enn en shorts og en t-skjorte når man kommer? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Regner med at man fåt utlevert mer enn en shorts og en t-skjorte når man kommer? Mest sannsynlig en shorts og ett sett annet treningstøy (bukse+jakke, eksempel), 4-5 t-skjorter og boxere. Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Vil bare ønske alle som skal på innrykk denne uka en god tur og et godt år Stå på! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Man får 2 hvite t-skjorter, en shorts, en bukse og en jakke + lue. Man får totalt 7 boksere, og i tilleg får man 5 marineblå (sjø) t-skjorter til US'n som også kan trenes i. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Under feltuka så får dere gjerne utdelt 2-3 hodelykter pr lag, så det kan være greit å ha egen lykt med. Men viktig å huske at det må være rødt lys på den da, ettersom hvitt lys utgår under visse forhold. Egne joggesko og treningstøy er lov, så det er en del som velger det. Shortsen du får er ganske kort og løs, og skoene er håpløse som nevnt over her. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvor langt unna er madla fra flyplassen? Kommer med fly på onsdag, og lurer på veien vidre derifra. Går vell kanskje egne busser? Kan man gå med egne hodelykter osv, samt leatherman? Trodde personlig utstyr ikke var lov? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ta flybussen, ut til høyre, til venstre for taxiene... Kom på 5.1, på drittkasserne som forventet (i forhold til c-kasserna)... Lovende 10-mannsrom though... Åja, øreproppene ligger i gymsalen, ikke smart. Lenke til kommentar
kim bæ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hvor langt unna er madla fra flyplassen? Kommer med fly på onsdag, og lurer på veien vidre derifra. Går vell kanskje egne busser? Kan man gå med egne hodelykter osv, samt leatherman? Trodde personlig utstyr ikke var lov? Dette er jo da utstyr som hjelper til i tjenesten. Regner med det er lov, er jo bare bra at folk har eget utstyr. Det med flybussen, stress å rekke den eller? Har ikke tatt buss etter fly før. Hva skjer om så den skulle kjøre ifra meg? D: Lenke til kommentar
MortenOlimb Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Da er det en time til jeg drar, lykke til til alle som skal inn nå og vi sees kanskje! Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kim bæ: Du gjør deg ferdig med å hente bagasje eller hva du måtte trenge. Så går du ut til busstoppet som du ser ganske lett og sjekker rutetidene. Står det en buss der så er jo det greit nok, hvis ikke så får du bare vente til neste. Er du så heldig at det ikke går noe buss der (at siste har forlatt) så er taxi billigste alternativ og forsvaret skal dermed dekke det. Lenke til kommentar
kim bæ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Flott, kort og enkelt beskrevet fanx! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 haha, sugne greier, bestilte meg ny laptop forrige uke, som jeg regnet med skulle komme før i morgen, men neida. Forventet levering: 30.09.2010 Lenke til kommentar
kim bæ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ai ai. Det var på fetthåret! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 blir bra dette, laptopen komme ikke i tide, knuste iPhonen for ikke lenge siden, iPoden lever sitt eget liv ... haha Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har motvillig måttet dimme pga pollenallergi. Jævla teit av Forsvaret å tilby meg plass og dra meg helt ned til Madla, når jeg tydeligvis ikke var kvalifisert for det. På sesjon la jeg fram akkurat samme tale, og der var det ikke noe problem. Ikke blid idag. De første dagene var også ganske så morsomme, jeg så virkelig fram til å begynne å trene. Oh well. Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har motvillig måttet dimme pga pollenallergi. Jævla teit av Forsvaret å tilby meg plass og dra meg helt ned til Madla, når jeg tydeligvis ikke var kvalifisert for det. På sesjon la jeg fram akkurat samme tale, og der var det ikke noe problem. Ikke blid idag. De første dagene var også ganske så morsomme, jeg så virkelig fram til å begynne å trene. Oh well. Da må du ha sterk allergi isåfall? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) pollenallergi var jo en ganske drøy greie å bli dimmet på? Jeg sa aldri noe om at jeg hadde det engang for det var helt urelevant med så lite som jeg har. Trodde ikke folk ble dimmet på grunn av det. med mindre det var ekstreme tendenser. Endret 1. oktober 2010 av Phinex Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ta flybussen, ut til høyre, til venstre for taxiene... Kom på 5.1, på drittkasserne som forventet (i forhold til c-kasserna)... Lovende 10-mannsrom though... Åja, øreproppene ligger i gymsalen, ikke smart. Du skulle kommet inn på luft og 2.1. Det som er da shit på Madla Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) stephenjazz, hvilket kull var du? Endret 9. oktober 2010 av Phinex Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 91. Kull 1009 i forsvaets øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå