1ceberg Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har templatepakke til nettsiden min og begynnt å jobbe litt med det i dreamweaver. Jeg søker en flink person som kan forbedre siden og layout, slik at jeg bare kan redigere innholdet. siden er ikke online, men jeg kan laste den opp på rapidshare? Betaler gjerne for god arbeid Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Mener du arbeid som i å tilpasse designet til et CMS? Eller vil du at det skal bli satt opp som en "template site" i Dreamweaver? Lenke til kommentar
1ceberg Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 ja jeg tenkte mere på en template site i dreamweaver slik at jeg kan redigere innholdet og laste den opp med ftp? er ikke dette enkelste? Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Her er en fin artikkel fra about.com som du kan kikke litt på. Klikk "Enter Gallery" for å gå gjennom guiden. Jeg har stor tro på at du klarer å sette opp en slik selv da du tydelig allerede har designet og kunnskaper om ftp. Dreamweaver kommer også med en veiviser for hvordan du setter opp en forbindelse med en ekstern server via ftp. Lykke til med prosjektet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå