Gå til innhold

Internett Hopper av.. W7 64 home edition

Anbefalte innlegg

Hei jeg sitter i en leilighet på svalbard.

Vi har gasnke stabile og bøse fiber linjer her oppe.

Jeg har vært tilkobla kammeraten min i over 3 uker uten og hoppe av linja en gang.

Men det var til jeg fikk meg ny pc.

Det jeg brukte før var en gammel sliten acer med vista 32-bit på. Så jeg bestilte meg en Ny acer

Det som skjer er att jeg er på nette i kansje 2 timer, så plutselig hopper den av nett, Det går ikke ann og reconnecte for da kommer det troubleshoot sak opp.

Og det som skjer når jeg går inn og disabler trådløse nett saken, og skal enable den igjen,,,,,, da fryser pcen seg. og jeg må reboote manuelt.

Vær gang jeg rebooter pcen så er det nett igjen også.

ER det noen som har vært borti noe lignende ? Takker for hjelp, spørr meg om det er noe dere lurer på.

Det er ganske irriterende att nette hopper ut slik, særlig når man gamer Team fortress 2 eller har på utorrent hele kvelden,for og så finne ut att den bare har hatt nett i 30 minutter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se om det er BIOS oppdatering til PCen. Jeg hadde samme problem med min laptop, og det var en fiks til det.

Du nevner trådløs, det kan være andre routere signaler som dunker ut ditt. Forsøk å forandre signalen til Channel 6, og reduser sigal styrken (det er som oftest unødvendig å ha den på max, noe som er default).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...