Kreatoon Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kom hjem til mitt livs mareritt, pcen er nå gått til helvete! Har en acer aspire 8920G, å har fått en kompis til å se litt over den for å få en liten diagnose om den kunne reddes, det han kom fram til var at hovedkortet mest sannsynlig er kaputt, så jeg lurer på om det er vits å reparere mtp. pris i forhold til en ny bærbar pc innen samme spesifikasjoner? Lenke til kommentar
compus Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvorfor ikke reklamere? Varig forbruksgjenstand - reklamasjonsfrist 5år. Det er neppe lønnsomt å betale for rep. men hvordan arter feilen seg? Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Tror fristen utløp, men skal sjekke det opp. Det som er spørsmålet er om det bare er lurere å kjøpe me en ny pc som er bedre, siden pcen ble kjøpt for rundtom 12k Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hva er feil på hovedkortet ? Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Er ingen dataekspert selv, men han som sjekka pcn sa at grunnen til at skjermen ikke aktiveres når han slo på datan var pga hovedkortet og at det va ødelagt. og jeg som er kvalisifert som intetanende når det kommer til slikt, tror på han å har egentlig ikke peiling på hva som er feil eller ikke Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ble ikke denne første gang lansert i 2008 en gang a? Da vil du jo være godt innenfor reklamasjonsfristen på 5 år.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Vel dersom du er intetanende om slikt er det nok lite vits i å prøve å reparere (selv) uansett. Har du fortsatt reklamasjonstid igjen er det nok verdt å reklamere, hvis ikke er det bare å skrote, ingen vits i å betale andre for å reparere iallefall. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Har ikke planer om å reparere selv, hadde nok bare ødelagt mer. Skal sjekke opp reklamasjonstiden å se hva jeg kan gjøre. Takk for svar! Lenke til kommentar
troari Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har ikke planer om å reparere selv, hadde nok bare ødelagt mer. Skal sjekke opp reklamasjonstiden å se hva jeg kan gjøre. Takk for svar! Les her http://forums.nvidia.com/lofiversion/index.php?t169242.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå