Gjorken Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei, jeg skal oppgradere pcen min nå til i5 prossesor og 460 gtx grafikkort. Står fremdeles mellom 2 hovedkort, begge fra asus. maximus iii gene asus har en liten tvil til maximus III gene kortet må jeg innrømme siden det er mikro, noen som har noe erfaring og som kan hjelpe meg? eventuelt finne andre kort - skal oppgradere til 2 kort via SLI, blir det for trangt på gene kortet da? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Blir nok ikke for trangt, da det vanligvis er standard avstand for sli på de fleste skjermkort. Ville vel gått for Asus kortet ja. Lenke til kommentar
Gjorken Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Ville vel gått for Asus kortet ja. Begge er Asus men tror jeg skal gå for maximus III kortet. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Istedenfor å kjøpe Asus gtx 460, burde du heller kjøpe 470. Det er litt dyrere men verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå