Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hei Har en e-mail konto som blir brukt til nettbutikker og slikt, men nå har den plutselig begynt å sende mailer til mange nettbutikker som da blir registrert som en klage, og vi har fått masse problemer med dette, Mailen er som følge: This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. *skjult* --Videresendt meldingsvedlegg-- From: *skjult e-mail adress* To: *skult* Subject: I'm his fan Date: Sun, 29 Aug 2010 14:01:22 +0200 .ExternalClass .ecxhmmessage P {padding:0px;} .ExternalClass body.ecxhmmessage {font-size:10pt;font-family:Tahoma;} How are you? I have good news for you. Last week, I order one New MacBook Pro from this website: http://ccnnp.80.hk . I've received the item today. It's amazing! The item is original, brand new and has high quality, but it's much cheaper. I'm pleased to share this good news with you! I believe you will find what you want there and have an good experience on shopping from them. Talk to you soon. Dette blir da sendt fra en adresse som heter [email protected]. Skjønner ikke hvordan denne adressen kan sende mail fra min e-mail konto ut til nettbutikkene. Er dette virus, og hva kan jeg gjøre for å hindre at dette fortsetter ? Endret 2. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg opplevde noe tilsvarende med min windows live mail her for en tid tilbake, jeg byttet passord og det var enden på den visa (enn så lenge) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Ska gjøre det, og se om det løser seg. Takker for svar Endret 2. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå