Gå til innhold

Halo Reach - Limited edition!

Kreatoon

Anbefalte innlegg

Noen andre her som ikke kan vente med å få gama Reach?

Bestemte meg for å kjøpe limited edition hos Spaceworld å få med en spartan recon armor helmet! Alle vet at om du gamer halo MED hjelmen på er det umulig å drepe deg! Føler litt at geekfaktoren hopper litt når man søker perm for å game!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sto ganske klart på den limited edition forhåndsbestillinga på Spaceworld at man fikk med en hjelm,

Utdrag fra reklamen

"Halo Reach Limited Edition Xbox360

Halo Reach Limited Edition Xbox360

FORHÅNDSBESTILLING !!

Spillet har foreløpig release 14 september

Alle som pre-order vil få en eksklusiv Spartan Recon Helmet variant. Nemlig MJOLNIR MARK VI RECON ARMOR. (se eget bilde)"

så jeg vil tro det er en fysisk hjelm du kan bruke når du spiller slik at alle som er i umiddelbar nærhet ser hvor "pro" du er!

Lenke til kommentar

Missforstod deg litt der jeg :p

Ser ut som dette er noe Spaceworld har fått ekslusivt, for det er egentlig dette de inneholder:

Standard Edition: *Bare spillet.

Limited Edition: *Game disc housed in recovered ONI ”black box”

*An exclusive Elite armor set for use in multiplayer modes

*Artifact bag containing Dr. Halsey’s personal journal and other classified documents and effects that unravel long held secrets from the “Halo” universe

Legendary Edition: * Game disc housed in recovered ONI ”black box”

* An exclusive Elite armor set for use in multiplayer modes

* Artifact bag containing Dr. Halsey’s personal journal and other classified documents and effects that unravel long

held secrets from the “Halo” universe

* Noble Team statue expertly crafted by the artisans at McFarlane Toys. Individually molded, hand-painted and

individually numbered, this statue is a must-have for any serious “Halo” fan

* UNSC-themed custom packaging

* An exclusive multiplayer Spartan armour effect

Det var denne jeg trodde du mente: "An exclusive multiplayer Spartan armour effect (Flamme hjelm)" :)

PS: Har bestillt Legendary Edition selv :)

Endret av Atrit
Lenke til kommentar

Den er jo ikke viktig sånn sett, bare kult å ha. Minner meg selv om youtube klippet jeg så om en 12 åring som hadde laget AR, BR og en spartan armor utav papp og filma det og la det ut!

Får vente å se om det går an å ha på hjelmen, hadde vært kult å hatt :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Dette er litt rart men jeg har fått spillet allerede, lovlig. Er det lurt å vente til den 14 med å spille det? Hørt at stats vil resettes da og er det lurt av meg å vente til da?

Alt jeg gjør dagene frem til den 14 blir på en måte bare øving? Det er limited versjon.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Dette er litt rart men jeg har fått spillet allerede, lovlig. Er det lurt å vente til den 14 med å spille det? Hørt at stats vil resettes da og er det lurt av meg å vente til da?

Alt jeg gjør dagene frem til den 14 blir på en måte bare øving? Det er limited versjon.

HVOR HAR DU FÅTT DEN FRA!!?

caps lock med vilje, jeg roper.

Lenke til kommentar

Halo 3 Legendary hadde jo medfølgende Spartan-hjelm (Master Chief-style), men den kan man ikke ha på hodet, med mindre man har hodeformen til Beaker i Muppets, og hodet ditt er litt over 3 DVD-cover bredt.

(Dette da "hjelmen" er en statue som man løfter opp for å få ut spillet/ekstra-dvd'en/super-ekstra-dvd'en)

Win.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...