Kreatoon Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen andre her som ikke kan vente med å få gama Reach? Bestemte meg for å kjøpe limited edition hos Spaceworld å få med en spartan recon armor helmet! Alle vet at om du gamer halo MED hjelmen på er det umulig å drepe deg! Føler litt at geekfaktoren hopper litt når man søker perm for å game! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 snakker vi om en fysisk hjelm som du har på hodet når du spiller? slik at mor, far eller samboer ikke dreper deg med et vellykket slag med baseball batten? Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du vet at du må bestille/kjøpe Legendary Edition for å få Spartan helmeten/rustningen? I Limited Edition får du bare med den rustningen som hører til Elite. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Sto ganske klart på den limited edition forhåndsbestillinga på Spaceworld at man fikk med en hjelm, Utdrag fra reklamen "Halo Reach Limited Edition Xbox360 Halo Reach Limited Edition Xbox360 FORHÅNDSBESTILLING !! Spillet har foreløpig release 14 september Alle som pre-order vil få en eksklusiv Spartan Recon Helmet variant. Nemlig MJOLNIR MARK VI RECON ARMOR. (se eget bilde)" så jeg vil tro det er en fysisk hjelm du kan bruke når du spiller slik at alle som er i umiddelbar nærhet ser hvor "pro" du er! Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Missforstod deg litt der jeg Ser ut som dette er noe Spaceworld har fått ekslusivt, for det er egentlig dette de inneholder: Standard Edition: *Bare spillet. Limited Edition: *Game disc housed in recovered ONI ”black box” *An exclusive Elite armor set for use in multiplayer modes *Artifact bag containing Dr. Halsey’s personal journal and other classified documents and effects that unravel long held secrets from the “Halo” universe Legendary Edition: * Game disc housed in recovered ONI ”black box” * An exclusive Elite armor set for use in multiplayer modes * Artifact bag containing Dr. Halsey’s personal journal and other classified documents and effects that unravel long held secrets from the “Halo” universe * Noble Team statue expertly crafted by the artisans at McFarlane Toys. Individually molded, hand-painted and individually numbered, this statue is a must-have for any serious “Halo” fan * UNSC-themed custom packaging * An exclusive multiplayer Spartan armour effect Det var denne jeg trodde du mente: "An exclusive multiplayer Spartan armour effect (Flamme hjelm)" PS: Har bestillt Legendary Edition selv Endret 2. september 2010 av Atrit Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Den er jo ikke viktig sånn sett, bare kult å ha. Minner meg selv om youtube klippet jeg så om en 12 åring som hadde laget AR, BR og en spartan armor utav papp og filma det og la det ut! Får vente å se om det går an å ha på hjelmen, hadde vært kult å hatt Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det med recon armour er jo litt som i ODST, der du fikk spille som Major Johnson viss du forhåndsbestilte... Ble aldri så jeg spilte som han, men var jo gøy å ha der fordi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 man får vel recon om man forhåndsbestiller, uansett utgave. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Dette er litt rart men jeg har fått spillet allerede, lovlig. Er det lurt å vente til den 14 med å spille det? Hørt at stats vil resettes da og er det lurt av meg å vente til da? Alt jeg gjør dagene frem til den 14 blir på en måte bare øving? Det er limited versjon. Endret 10. september 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Dette er litt rart men jeg har fått spillet allerede, lovlig. Er det lurt å vente til den 14 med å spille det? Hørt at stats vil resettes da og er det lurt av meg å vente til da? Alt jeg gjør dagene frem til den 14 blir på en måte bare øving? Det er limited versjon. HVOR HAR DU FÅTT DEN FRA!!? caps lock med vilje, jeg roper. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/09/10/halo-reach-legendary-edition-unboxing.aspx legendary edition, hvis noen bryr seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vil ikke si noe. Liker man Halo liker man også dette spillet. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Bare sånn dette er oppklart, det er ikke en fysisk hjelm du faktisk kan ha på hodet du får. Bare in-game armor. Lenke til kommentar
Samhot Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er det noen som vet om det er butikker som holder nattåpent natt til den 14.? Hadde vært digg å fått spillet imorgen natt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 en eller annen spaceworld i oslo skal vist være åpen da. står inne på xboxen, og tror også at jeg fikk mail om det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Halo 3 Legendary hadde jo medfølgende Spartan-hjelm (Master Chief-style), men den kan man ikke ha på hodet, med mindre man har hodeformen til Beaker i Muppets, og hodet ditt er litt over 3 DVD-cover bredt. (Dette da "hjelmen" er en statue som man løfter opp for å få ut spillet/ekstra-dvd'en/super-ekstra-dvd'en) Win. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 faen den halo 3 utgaven har jeg lyst på, må få skaffet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå