jungelmoe Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Heia Jeg har ett problem med at jeg får så veldig lav lyd når jeg bruker ørepropper/headsett til pcen min, og jeg har selvfølgelig prøvd å skru opp alt av lyd hvor det går ann. Jeg bruker Windows 7, on-board lydinngang og opplever samme problem enten de er plugget i eksterne høytalere eller rett baki. Har hatt problemet lenge, både i Windows 7 og med Vista, har også prøvd å innstallere siste skrik av lyddriver. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Heia Jeg har ett problem med at jeg får så veldig lav lyd når jeg bruker ørepropper/headsett til pcen min, og jeg har selvfølgelig prøvd å skru opp alt av lyd hvor det går ann. Jeg bruker Windows 7, on-board lydinngang og opplever samme problem enten de er plugget i eksterne høytalere eller rett baki. Har hatt problemet lenge, både i Windows 7 og med Vista, har også prøvd å innstallere siste skrik av lyddriver. Noen som kan hjelpe? Hvilket headset har du? Har du noen som er tung drevne trenger du lydkort... men er det koss så er det noe galt med pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå